Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Enzyme

2de Ronde: 4x High Level 4x Indoor Mix (feminised Zaadjes)

Recommended Posts

Zo, een paar weken terug ben ik van start gegaan met me tweede kweekie, eerste keer had ik stekkies en ik vond het leuk om ze te kweken maar toch een beetje saai! Dus besloot ik het deze keer maar met vrouwlijk zaad te proberen.

 

Ik heb 8 zaden in pitpots gezet volgens de aanwijzingen van de all mighty Sannie :verrygood en binnen 36 uur waren ze allemaal ontkiemt :whistling

 

 

Me setupje:

1x 600watt greenpower

Bac voeding, wortel stim.

 

Ik heb foto's gemaakt vanaf 1,5week groei: (beetje gaare fotos met me telefoon)

 

IMAGE_00062.jpg

IMAGE_00063.jpg

 

Na 2 weken groei, inclusief het ontkiemen heb ik ze op 12/12 gezet, mede omdat ik geen mogelijkheid heb om de planten lekker groot te laten worden. (dit was op 18 mei)

 

Op 28 mei heb ik weer foto's gemaakt, helaas heb ik de luchvtbevochtiger vergeten uit te doen waardoor de naast gelegen plant helemaal nat geworden is en bij aangaan van het licht onwijs is verbrand, op de fotos hieronder kan je dat zien. Plant is overigens wel gewoon nog in leven :)

 

IMGP0303.JPG

 

IMGP0304.JPG

 

IMGP0306.JPG

 

IMGP0307.JPG

 

IMGP0308.JPG

 

IMGP0309.JPG

 

 

Nou ondertussen begin je al aardig de verschillende soortjes te zien, 1tje is dus een mega satvia plant die er in mijn ogen uitziet als Haze, dat ding is gewoon 1,5 meter geworden. Beetje nadeel i.v.m hoogte v/d lamp, en omdat ik het nog niet aan durf om te toppen of sog te maken heb ik maar wat planten in hoogte versteld zodat het licht toch nog optimaal verdeeld word. Foto's gemaakt op 3 juni:

 

IMGP0354.JPG

 

IMGP0356.JPG

 

IMGP0357.JPG

 

IMGP0358.JPG

 

IMGP0359.JPG

 

IMGP0361.JPG

 

IMGP0362.JPG

 

 

Ik zal proberen elke week foto's te maken en hier te posten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

he je plantjes zien er mooi uit alleen is niet zo duidelijk als je foto's maakt met je lamp aan...en probeer die ene plant die de hoogte in gaat ff met een draad naar beneden te trekken en bind em vast kan je lamp wat lager is beter voor je planten...suc6,,

 

 

 

 

RZR

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK bedankt voor de tip, ik zal het eens proberen zo. Volgende foto's zal ik maken 5 min voor het licht aan gaat, beetje jammer alleen want ik heb geen lampje daar binnen ofzo dus weet nooit waarvan ik nou precies een foto maak zonder licht aan :verrygood maar zal het proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...