Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BreakingKull

Rare Blaadjes?:s

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

 

Ik vind mijn blaadjes er wat raar uit zien, de onderste blaadjes zien dr helemaal niet uit:(

 

Verder groeien ze op zich wel redelijk, maar iemand enig idee wat dit kan zijn?

 

Teveel water? Emmer te klein? Ik heb werkelijk geen idee:S

 

Hier de foto's:

 

med_gallery_11186_2344_989147.jpg

 

 

gallery_11186_2344_274215.jpg

 

 

gallery_11186_2344_456993.jpg

 

 

gallery_11186_2344_821227.jpg

 

 

gallery_11186_2344_518628.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gok ook op pHprobleem. Meten is weten.

Misschien overschakelen op regenwater.

 

 

Veel succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zitten er wel gaten in je emmers??

 

Vind ze er nat uit zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah, er zitten gaten in de emmers:).. maar zal deze zo ie zo nog even nakijken..

 

Ik heb ze nu eerst een paar dagen onder een afdakje gezet, en heb de boel flink laten drogen.. ze waren inderdaad te nat! Veel te nat.

 

Misschien dat het hier ook wel van komt hoor.. Maar ondanks dat het zo nat was, groeiden ze wel erg hard!

 

Verder heb ik helaas geen PH-meter, dit omdat het eigenlijks puur voor de lol is, volgend jaar gaan we het iets anders doen;)

 

Weet iemand trouwens ook waar die groene aanslag op het aarde van komt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

er grooien plantjes in ja. is het geen normaal grond aarde

Share this post


Link to post
Share on other sites

die groene shizzle is waarschijnlijk iets van mos of schimmel gelijk weghalen die verstikken de aarde!!!!,

 

je kan in een europatuin ook gewoon ph papier kopen een rol van 3 meter voor nog geen 5 euro geloof ik en dat haal je er zo uit als je 1 of 1.5 gramn verkoopt

laters

seas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok.. ik heb zojuist de grond ff door elkaar gegooid (groene spul is nu dus weg).. wormen dr in.. (heb gelezen dat dat ook goed is).. ik laat het grond nog een paar dagen drogen.. en begin dan weer met water en voeding geven.. die groene aanslag zit ook ok het grond in de tuin hier.. waarschijnlijk gewoon iets als mos.. (deze grond zit overigens niet in de emmers met de planten).

 

Heb net ph-papiertjes opgehaald, maar kun je hier wel grond mee meten? Volgens mij alleen vloeistoffen

Edited by BreakingKull

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer heb je de stekken aangeschaft? Als dat erg vroeg was, kunnen ze door een tekort aan lichturen in de bloei zijn geschoten. Nu gaan ze weer uit de bloei de groei in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo'n verhaal had ik inderdaad al gevonden op het forum:).. maar het schijnt dat dat later in de groeiperiode wel weer bijtrekt..

 

De stekken zijn inderdaad vroeg aangeschaft:).. 2 weken te vroeg werd er gezegd:)

 

(ik denk trouwens dat het de bedoeling was om jouw bericht te plaatsen in mijn andere topic?:verrygood)..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...