Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Raytheon

Snow White X2

Recommended Posts

Hallo, Hierbij een aantal foto's van mij lieve plantjes :bier

 

Het ene plantje is tijdens zijn 1e week van zijn leven geknakt maar deed het daarna bijzonder goed.. Alleen zoals je op de foto's kunt zien is hij een beetje gehandicapt geraakt.

 

DSC00454.jpg

 

 

 

DSC00456.jpg

 

 

 

Note: 1 blad is een beetej verbrand in de velle zon afgelopen week.

 

Komt wel goed toch verder?

 

ze doen het allebei uitstekend, ze hebben er veel zin in en doen mij neus plezier :verrygood

 

de andere ziet er verder mooi uit

 

DSC00458.jpg

 

 

 

DSC00460.jpg

 

 

 

Nog 2 foto's samen:

 

DSC00463.jpg

 

 

 

DSC00466.jpg

 

 

 

 

Ze staan nu nog binnen maar ik wil ze uiteindelijk naar buiten verplaatsen. Wanneer kan ik dit het beste doen gezien mijn plantjes? Ik heb een mooie plek in de kipperen (er ligt voor 5 jaar aan kippestront en het wemelt er van de wormen) geheel uit de wind en heerlijk in het zonnetje.

 

Thx guys :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Raytheon,

 

Ziet er goed uit :verrygood

Ik denk dat je ze wel naar buiten kan verplaatsen hoor.

Maar ik mag hoop ik toch aannemen dat ze niet echt tussen de kippen komen te staan?

Ik ken kippen en ik weet zeker dat ze je plantjes binnen 2 minuten op hebben :whistling .

 

Mzzls Jerommeke

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik/lees/leer HIER aub.

 

Haha, jah ik ga eerst even aan de gang met wat gaas voor het geval dat :whistling

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

plantjes zien er goed uit. maar voor 5 jaar kippestront :whistling je moet er ook aan denken dat je de plantjes er ook mee kan over voeden :bier en tussen de kippen is gaas wel handig anders lpen ze straks stoned door hun hok :rofl en is jou oogst weg :lol: veel succes ermee :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze gister naar buiten gedaan. Ik had wat moeite met de planten netjes uit de pot te krijgen, denk dat ik een aantal wortels dr af heb gehaalt want ik vond dat er nog maar weinig wortels aan zaten. Is dit normaal en/of schadelijk voor de plant verder? :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update: Ze staan nu 5 dagen buiten, de eerst paar dagen hebben ze het een beetje moeilijk gehad maar nu lijken ze het wel beter te doen. De bladeren zijn een stuk groener en ook langer.

 

Hok: DSC00484.jpg

 

 

 

 

DSC00486.jpg

 

 

 

 

DSC00488.jpg

 

 

 

 

DSC00487.jpg

 

 

 

 

DSC00489.jpg

 

 

 

Khad een gat gegraven daar wat kippestrond in gedaan weer dicht gegooit en wat tuinaarde er overheen gedaan. Ook geef ik ze nu 1 x per dag redelijk wat water omdat het zo droog is. Nog tips?

 

Dank u

 

//EDIT door suf: Om te voorkomen dat foto’s in de toekomst niet meer zichtbaar zijn verzoeken we je om je foto’s op Wietforum te plaatsen. Hoe je deze foto’s eenvoudig in je topic kunt opnemen kun je lezen in dit topic Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Updatje.. Ene met MZV ontwikkeld maar aan 1 kant zijtakken, de andere kant is zoals je ziet beetje kaal. Zit wel wat groene frutsels aan het stammetje, zou daar nog wat uitkomen? :cry

Ik vraag me af of deze het wel gaat redden. Ik heb na deze foto de lelijke bladeren weg gehaald dus het ziet dr nu wel wat beter uit, maar toch, overleefd deze het wel?

 

gallery_10936_2480_913719.jpg

 

gallery_10936_2480_907294.jpg

 

De andere doet wel goed volges mij. Groeit best hard. Kheb de dode blaadjes wat weg gehaald (na de foto) en ik heb haar vanmiddag getopt omdat ze vergeleken zijn omvang toch wat hoog is.

Het valt mij alleen wel op dat ze nog geen enkel blad heeft met meer dat 5 vingers terwijl bij veel andere planten dat al veel eerder het geval was. Weet iemand misschien de oorzaak?

 

gallery_10936_2480_36839.jpg

 

Samen

 

gallery_10936_2480_124860.jpg

 

 

Lijkt het wat?

 

Aankomende week komen de lang verwachte andere 3 binnen :smoke

 

 

Reactie zijn welkom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De aarde lijkt echt wel te nat en je plantjes vertonen stress.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...