Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kartoffel

Mijn Tuin, 3xdouble Fun, 1xwidow Skunk En 1xdurban Poison

Recommended Posts

Hallo,

 

Dit is mijn eerste Topic die ik maak en mijn eerste kweekje zie je hier, ik verwacht er dan ook niet zoveel van en ik doe het meer voor de lol.

Rond maart heb ik wat Widow Skunk zaadjes van "de sjamaan" gekregen, ik heb er toen meteen al 1 laten ontkiemen en in het begin wat TL licht boven gezet. Deze plant heb ik later gewoon naar buiten gezet omdat het toch maar een testje was. Deze plant staan nu al flink te bloeien :verrygood Zal ik deze plant gewoon zijn gang laten gaan of in de bloei zetten?

 

Rond half april heb ik wat 10 Double Fun zaadjes ontkiemt daarvan staan er 3 in de tuin (2 in potten ,1 in de volle grond) de rest staan op een andere locatie. Ik heb ook nog 10 durban poison zaadjes laten ontkiemen en 1 daarvan staat ook in mijn tuin, de rest staan bij een vriend.

 

Foto's

 

Widow Skunk

med_gallery_10343_2307_132017.jpg

 

nogmaals

med_gallery_10343_2307_504644.jpg

 

Zij is zo'n 50cm hoog

med_gallery_10343_2307_330496.jpg

 

 

Double Fun

in een pot (37 cm hoog)

med_gallery_10343_2308_278493.jpg

 

nog 1 in een pot (42 cm hoog)

med_gallery_10343_2308_226991.jpg

 

In de volle grond, met wat bladproblemen

med_gallery_10343_2308_234350.jpg

 

 

 

 

 

 

 

close up

med_gallery_10343_2308_66815.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Durban Poison

med_gallery_10343_2309_319329.jpg

 

Zo dit was het wel weer, over een paar weken laat ik wel weer wat foto's zien van hoe het gaat.

 

Groeten,

 

Kartoffel

Edited by Kartoffel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand een idee wat die bruine/witte vlekken kunnen zijn op mijn blad? Ik als noob zie niet echt het verschil tussen al die verschillende soorten aandoeningen.

Edited by Kartoffel

Share this post


Link to post
Share on other sites

he kartoffel,

ziet er mooi uit die Widow Skunk, mooi paars ,het zou zonde zijn als je dat weer in de groei laat schieten

dus kan je haar beter blijven verduisteren

die blad problemen .......ik zou het even aankijken ,die planten gaan straks zo hard dat je die paar blaadjes nooit weer ziet

 

laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan met de ph waarde te maken hebben ik had dat ook ben toen ph- bij mijn water gaan doen en het ging verdwijnen :verrygood widow skunk ziet er mooi uit ik ben van plan daar een paar van in de winter te gaan kweken dus laat ff weten of die goed smaakt enzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar als ik de widow skunk nu al laat afbloeien haal ik er wel wat van af? het slechts een plantje van 50cm hoog. Bedankt voor de info allemaal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

he kartoffel,

gewoon af laten bloeien ,als dit in de groei schiet is dood zonde man

als je voor opbrengst wil gaan koop dan een nieuwe stek

 

mooi wietje hoor .........al bijna klaar :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha nee ik ga niet voor opbrengst, was ik bij deze niet van uit gegaan. Wel raar dat die nu al bijna klaar is, begonnen in maart. (met slechts een weekje wat tl en daarna gewoon naar buiten).

Share this post


Link to post
Share on other sites
. Wel raar dat die nu al bijna klaar is, begonnen in maart. (met slechts een weekje wat tl en daarna gewoon naar buiten).

 

raar? in maart gaat je plant bloeien als je niet bijlicht, dus maart ,april ,mei.......bijna 8/9 week gebloeid

 

laters :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ik als als noob vond ik het wel raar, maarja dan ga de plant maar verduisteren, en even kijken of er wat rookbaars van af komt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik/lees/leer HIER aub.

 

Je hoeft hem nou niet meer de verduisteren na al die weken, hij bloeit toch nog steeds door?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar schiet de plant niet in de groei dan? aangezien het aantal lichturen toeneemt. Lijkt me wel leuk om binnenkort al iets te roken van mijn eigen teeltje :verrygood

 

// edit suf: Dubbelpost verwijderd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zojuist heb ik gezien dat een groot deel van mijn planten luizen hebben. Nu ben ik van plan om dit op te lossen met en mix van water, spiritus en groene zeep. De mensen die dat al eens hebben gedaan, werkt het goed? Of moet ik op zoek naar wat anders?

 

Kartoffel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet of het gaat werken, maar heb na de ontdekking van een paar luizen alles bespoten met spruzit en

afrikaantjes tussen m`n peutertjes gezet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze bespoten met het mengsel, nu nog even afwachten of het werkt. Ik zit ook nog te denken aan brandnetelgier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...