Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
widow's man

Groeifase

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik heb 4 white widow plantjes op zolder gezet onder een natriumlamp. Ze groeien lekker en zijn nu 50 cm na 5 weken groei. Ik heb nu twee vragen:

Hoe hoog laat ik mijn schatjes worden voor ik ze in bloei zet? (ruimte is niet beperkt, plafond op 4 m) Ik wil graag zoveel mogelijk opbrengst uit 1 kweek. Heb ik meer opbrengst als ik langer laat groeien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Widow's man,

 

Je moet kijken naar de meest beperkende factor. Als je genoeg ruimte hebt om de plant te laten groeien, zal het dus inderdaad aan het volume van je medium gaan liggen hoe groot je planten kunnen worden, naast natuurlijk je kwaliteiten als kweker. Hoe groter het volume is, hoe groter de planten ook kunnen worden. Denk maar eens aan de planten die buiten staan in de volle grond. En om dan vervolgens deze planten zo groot te krijgen zul je dus een lange groeiperiode moeten aanhouden. Na de eerste twee/drie weken in de bloei zal de groei eruit zijn.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoogte is voor jou al niet van belang je hebt maar 1 lamp.

 

horizontaal kweken is je oplossing.

 

SCROGG ga maar zoeken ....

 

:verrygood

 

hoogte is voor jou al niet van belang je hebt maar 1 lamp.

 

horizontaal kweken is je oplossing.

 

SCROGG ga maar zoeken ....

 

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

in hoeveel liter potten staan je planten?zou zelf gaan voor 4 keer 65 liter cementkuip .als de planten elkaar dan beginnen te raken in de breete dan kan je ze op 12 uur zetten.ik zelf gooi ze met ongeveer 70 a 80 cm in de bloei.succes ermee :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met 1 lamp ben je niets als je planten 2 meter hoog gaan worden daar je niet hebt getopt,dus snel in de bloei trekken,je kan nu ook nog toppen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties. Ik ga eens op zoek naar info over toppen en scroggen, maar ik had me bij het begin voorgenomen om mijn eerste kweekje zo eeenvoudig mogelijk te houden. Ik weet dus nog niet goed wat ik ga doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...