Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Katsu

Kweekverslag 1 White Widow X Afghaan

Recommended Posts

Hey allemaal, dit wordt mn eerste kweek, ik hoop dat ie een beetje goed verloopt, wel meteen een aantal kleine vragen..

 

Bij 1 plantje komen de paarse stengeltjes veel voor, ik heb gezocht op de fora maar ik kon nou niet echt duidelijk vinden wat dit precies inhoudt.

 

De andere plant heeft last van een soort gele blaadjes op het einde.

 

Heeft iemand een idee? En de oplossing voor het probleem?

 

Bij deze zie je goed de paarse stengeltjes:

 

med_gallery_11115_2302_3255957.jpg

 

 

Bij deze zie je goed de geelachtige blaadjes, waar ook stukjes van af zijn:

 

med_gallery_11115_2302_833918.jpg

 

 

Alvast bedankt voor de toekomstige reacties! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Katsu,

 

Dit probleem is al vaker besproken... Gebruik even de zoek functie om je oplossing te vinden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

de gele blaadjes komen door een te kleine pot en mede door het teveel aan water in het potje als ik goed kijk, je aarde lijkt doorweekt..

 

daar zullen de paarse steeltjes ook door komen want die duiden op stress..

 

greetz thug :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, oke, naja, ik heb ze toen ik de foto's heb gemaakt geen water gegeven en zo van de GS meegekregen. En zo heeft de persoon van de GrowShop mij ook vertelt, dat ik ze nog een weekje in deze potjes kan laten en ze dan moet overpotten naar mn eigen potten(25L)

 

Maar alsnog bedankt voor de reacties, wie weet komt het wel door het water, wie weet wel door de potjes, maar zo heb ik ze van de GS gekregen en hij vertelde dat ik alleen maar water hoefde te geven om de zoveel tijd, overdag buiten en 's nachts binnen..

 

Bedankt,

 

Katsu

 

en @Stijlloos, zoals ook in mn post staat, ik heb gezocht en gezocht, maar krijg er niet echt een duidelijk antwoord op. Ik wil misschien toch wel graag dat mensen mijn individuele situatie bekijken, het is bij iedereen anders toch? Iniedergeval, ik had nu net een postje gelezen, maar daar zeggen ze ook waar andere dingen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...