Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hellrazor1000

1e Kweek 2x Northernlight In 25 Liter Bakken En 400w Erop

Recommended Posts

nou zoals er 1000den al langs zijn egweest met hun eerste kweekverslag, allemaal met goeie tips en tricks waardoor ze een beter opbrengst kregen dankzij de betere growers hier.

 

ik ben begonnen met zaad die ik bij een smartshop heb gehaald et zijn high qualityseeds als goed is en hier zijn me plantjes na 1 week ontkiemen en en ondertussen in apparte potten.

gallery_10938_2263_241145.jpg

 

gallery_10938_2263_538578.jpg

 

gallery_10938_2263_241145.jpg

 

 

mijn planning is om met geluk minimaal 2 vrouwtjes van de 5 te krijgen en dan uiteindelijk 2 plantjes in 2x 25liter bakken onder een 400w hps lamp te zetten en eventueel 2 stekies op me balkon.

 

ik heb nog wel een probleem me lamp hangt nu bijna op 2 mtr hoogte om bij me plantjes een temp van 28 grd te krijgen ligt dit aan me afzuiging? ik heb een hele kleine slakehuis 250cub als goed is

 

RZR

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou maar gaan zakken met de lamp ,,zo gaan ze sprieten ,en dan vallen ze om ,,dus omlaag met de lamp ,als je 400 hebt ,ongeveer 40 cm ,en voor een 600 60 cm ,,maar hou wel je grond temp in de gaten

 

[ heb ik niet gedaan :specool ]

 

 

succes en anders kom ff in sanni,s corner kijken ,daar is alleen zaad kweek

 

 

mvgr thunder B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil me lamp ook lager hangen maar et prob is als ik me lamp lager hang dat me temp bij me plantjes oploopt tot 38 grd dus dat is cker niet goed heeft er nog iemand andere tips hoe ik me lamp lager kan hangen en tog me temp onder controle kan houden....

 

 

RZR

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien tog maar ff naar de h*rnbach toe dan maar voor een paar van die deur ventilatie roostertjes halen zoals ik ook gedaan heb.

 

succes en kom binnenkort ff bij je hokkie kijken

 

ltrs marco

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey marco bedankt voor et fixe van die foto's;)

ik wist niet dat ze zo klein zouden komen mjah vraag nog wel xje hoe dat moet thnx

 

RZR

Share this post


Link to post
Share on other sites

tijd voor een update man:D mijn planten die gaan egt ziekelijk goed het is niet te geloven :verrygood

 

succes hoor t wel man, ltrs Marco!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

me tot nu toe 4 overgebeleven plantjes

med_gallery_10938_2263_805408.jpg

 

 

 

deze plant gaat ook al nie zo best die bladeren zijn beetje mislukt...

med_gallery_10938_2263_137780.jpg

 

 

 

en deze heeft na 2wkn nog steeds zijn kiemblaadjes dus wordt ook niks denk ik

med_gallery_10938_2263_60222.jpg

 

 

 

deze plant gaat wel goed alleen gestrekt

med_gallery_10938_2263_45314.jpg

 

 

 

en deze gaat ook goed maar ook gestrekt:P

med_gallery_10938_2263_214703.jpg

 

 

med_gallery_10938_2263_445652.jpg

 

 

med_gallery_10938_2263_766395.jpg

 

 

med_gallery_10938_2263_203980.jpg

 

2 plantenw aar het dus egt niet gaat :s jmmr

 

hoop niet dat die 2 die egt goed gaan manetjes zijn.....

 

nou dit zijn dan de 4 plantjes waarvan der 2 nu al afgekeurd zijn en et kans op een vrouwtje nog kleiner wordt maar ik zet gewoon door:p en woensdag ff voeding halen denk dat dat ook een beetje een rol speelt

 

 

de groeten RZR

Share this post


Link to post
Share on other sites

die kunnen het nog makkelijk redden hoor de mijnes was eerst ook zo en nu zijn ze normaal en mooi :bier

 

en voeding ken je ook wel wat van mij krijgen

 

 

groeten Marco!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjow eindelijk weer weekje voorbij had gister moeten updaten maar lukte niet dus nu nog ff

ben tevreden over me plantjes ze gaan lekker:D

 

med_gallery_10938_2263_667369.jpg

 

 

 

 

 

me eerste plantje :bier je ziet nu al duidelijke verschillen tussen deze 2 plantjes de ene heeft hele brede blaadjes en is lekker compact en die andere heeft smale lange blaadjes en niet compact.

 

med_gallery_10938_2263_91402.jpg

 

 

 

 

 

en de 2e :verrygood en hopen dat er nog een vrouwtje tussen deze 2 zit:P

 

med_gallery_10938_2263_669245.jpg

 

 

 

 

 

allebei...ene rechts in et hoekje zie je een stekie die ik van marco kreeg gister (NDB)

hij is met stekpoeder gelijk in aarde gezet..en vanochtend lekker wilgen thee gekregen

als iemand nog betere manieren heeft om em te laten wortelen en in leven te houde hoor ik et graag

 

nou dat zijn dan me plantjes alweer nu 4 weken oud gaat niet egt snel zo te zien maar ben er tevrede over

ze staan nu met zijn 2een in 1 25 l bak heb nog 1 25l dernaast leegstaan dus als die stek et red gaat ie waarscheinlijk daarin...

 

ze hebben totnu toe alleen 4 keer tera vega gekregen heel kleine hoeveel heid 2ml op 1l en nu staan ze in voorbemestte medium dus voorlopig 3 wkn alleen water.

 

med_gallery_10938_2263_508796.jpg

 

ik heb ondertussen ook een setje ph/ec meter gehaald ph van me water is nu 6,5 ec heb ik nog nie egt bij stilgestaan

wat mij vraag hierover is hoe breng je een ph of ec hoger of lager dus als je ph 7,5 is en je wilt em naar 6,0 brengen hoe en waarmee doe je dat.....thnx

 

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo

 

met pH min, dat is een zuur, hiermee zuur je dus af, je water van 7.5 naar 6! :verrygood

 

voila, moet je nog effe aanschaffen :smoke

 

mazzels :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_10938_2263_448183.jpg

stekkie die ik dus kreeg van mracokabel gaat lekker:D

 

med_gallery_10938_2263_128457.jpg

en tog ma voor de ckerheid nog een zaadjes laten kiemen alleen jmmr dat me lamp hoger moet en k heb die stekkie en deze kleintje in een grote bak dus kan nie hoger :s

 

med_gallery_10938_2263_79209.jpg

 

med_gallery_10938_2263_924633.jpg

 

med_gallery_10938_2263_949295.jpg

 

 

me schatjes

 

gaat tot nu toe goed met me plantjes niks te klagen eentje gaat alelen heel hard omhoog dus heb met een schaar de topje eraf geknipt hopen dat ie goed getopt is..ze krijgen alleen terra verga en staan er nu 5 weken had een foutje gemaakt in et begin 1 week erbij geteld...en nog geen teken van voor bloei...

 

 

 

RZR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...