Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
leuke Hobby

Aantal Moeders Op M2

Recommended Posts

Hoeveel moeders kan je het beste op 1 m2 zetten en hoeveel stekken haal je daar wekelijks vanaf als ze een maand of twee/drie zijn?

 

Kan geen aantal vinden in de zoekmachine.

 

Alvast bedankt. :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met 1 moeder duurt het 2-3 maanden en je kunt een stek of 50 nemen.Met 25 stekken duurt het 2 weken en je kunt 50-70 stekken nemen per 10-14 dagen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoeveel moeders kan je het beste op 1 m2 zetten en hoeveel stekken haal je daar wekelijks vanaf als ze een maand of twee/drie zijn?

Dat is nogal een moeilijke vraag die van veel factoren gaat afhangen,om een idee te geven ga ik er van uit dat je max 9 moederplanten hebt staan op 1m² onder een 400 watt hpi,indien je deze dan vakkundig snoeit zal je om de 14 dagen zo een 50 tot 70 steks kunnen snijden.

Om de week is niet haalbaar en zal je moeder snel doen uitputten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt weinig moeders zetten grote bakken, of veel moeders in 7 liter potjes :nerd

Het is maar net wat je voorkeur is!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Ik heb ook wel moeders gezien die in scrog werden gehouden. De planten waren laag op een net gebonden. De zijscheuten die boven het net uit werden kwamen groeien waren perfecte stekken. Dan kan je met twee planten op een m2 al heel wat moois maken.

Net wat jij wilt eigenlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatst een discussie met iemand in de CS die 900 stekjes per 'knip'/10 dagen wil gaan halen.

Vroeg me af hoeveel moeders en m2 je nodig hebt om dat te halen en hoeveel wattage dat is.

Zelf 0 ervaring met stekjes maken maar wil zelf ook wel eens experimenteren, als is het maar 1/10 van die aantallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb ook wel moeders gezien die in scrog werden gehouden. De planten waren laag op een net gebonden.

dit is nu net mijn favoriete techniek :nerd

 

Laatst een discussie met iemand in de CS die 900 stekjes per 'knip'/10 dagen wil gaan halen.

Vroeg me af hoeveel moeders en m2 je nodig hebt om dat te halen en hoeveel wattage dat is.

Zelf 0 ervaring met stekjes maken maar wil zelf ook wel eens experimenteren

bij zulke aantallen dien je al over een oppervlakte te beschikken van minstens 10 tot 12m²,en een vermogen van 6000 a 7000 watt alleen aan lampen wil je dit halen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja, dat valt niet mee 10/12 m2 en 6000 watt.

 

Dacht eigenlijk dat stekken lucratiever was dan bloeien maar dat is dus niet perse zo.

 

Ik heb een aantal eerste knip stekken gekregen van een vriend van een mooie witte soort en ga eerst maar eens op 1m2 klooien om te kijken of dat wat wordt. Lijkt me een goed plan om zelfvoorzienend te zijn en je vrienden ook nog wat te geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tsja, dat valt niet mee 10/12 m2 en 6000 watt.

Dacht eigenlijk dat stekken lucratiever was dan bloeien maar dat is dus niet perse zo.

is dat niet zo? ... x 900= ....per 10 dagen,een goede .... per maand,bij een gewone bloeikweek zit je al ruim op een 2.5 maand,en met 6000 watt haal je ongeveer 4000gr...

Wat is dan het lucratiefst? :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...