Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bart313

Gele Blaadjes

Recommended Posts

Buitenkweek

 

Soortje: power plant hoogst waarschijnlijk

Stek of Zaaiing: stek

Aantal weken oud: 1

Meet je de pH: nee

Zo ja wat is de pH:-

EC: -

Veel water gegeven of weinig: vrij veel

 

Andere bijzonderheden: -

 

foto's:

med_gallery_10288_2051_521824.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie gele plekje op je blaadjes, maar geen gele blaadjes. Het gele zit op het onderste blad van de stek dus ik ga er vanuit dat dit oude schade is, stek is 1 week oud toch?

 

In wat voor grond staan ze en heb je haar voeding gegeven? Ze staat inderdaad wel wat te nat. Even laten bijkomen en een stek liefst niet direct in de volle zon he :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

nog net geen week oud, heb nog een plantje en gebeurt eigenlijk hetzelfde mee.

heb ze in ''normale'' (bemeste) tuinaarde gezet van tuincentrum, enne ik had ze net 1 sec geleden water gegeven, vandaar dat ze er zo nat uitzien :P

 

mn stekje staat om ongeveer 12 tot +-2 uur toch wel in de volle zon, moet ik haar nu verplaatsen?

kan ik haar ook zomaar verplaatsen?

 

:lol: thnx voor reply

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou ze na een week niuet meer verplaatsen hoot, en het nieuwe groen ziet er ook niet zo slecht uit. Ik denk dat ze de moeilijkste periode wel door zijn want slap hangen ze geenszins.

 

Volgende keer liever potgrond gebruiken. Bemeste tuinaarde, voor hoe lang bemest, stond dat op de zak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dat staat niet op de zak. staat wel op uitsluitend geschikt voor ophogen van grond en beslist niet voor poten van planten en al helemaal niet voor pot of kuip planten. :lol:

Edited by bart313

Share this post


Link to post
Share on other sites

en geschikt voor moestuintjes? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

had deze zak nog toevallig liggen, moet volgende keer toch beter opletten :verrygood

 

maar in ieder geval gaat het wel goed met mn plantjes, de gele stukken op de bladeren zijn vrijwel helemaal weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...