Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
WiePoeptErInMijnTuba

Eerste Buitenkweek

Recommended Posts

Hallo lui!!

 

Ik ga dus voor de eerste keer een buitenkweek doen, ik krijg de zaadjes binnekort binnen.

Dit is dus mijn eerste kweek ooit.

 

Ik zag dat het nu wel de goede tijd is om ze te planten. Maar hier op het forum las ik dat je ze in het begin in lauw water kan leggen of met watten. Nou heb ik dat eens gevraagd aan een expert en die zegt dat je het beste nu de zaden in de grond kan doen in je huis, en de hele kweek zonder troep erbij te doen.

 

We willen het in een achtertuin doen, zoon 3 planten. Tenminste een vriend heeft eens (niet serieus) gekweekt en daar kwamen bomen uit de grond.

 

Nu mijn vraagjes :P

 

Stel die 3 planten worden groot, en het wordt opgemerkt door iemand die de politie belt, wat gebeurt er dan als ze de planten ontdekken?

 

En heeft iemand een link van hoe je buiten moet kweken?

 

Wat moet ik doen met de zaadjes in het begin?

 

En we hebben 10 Durban Poison gekocht, is dat een beetje goed?

 

En terwijl ik dit bericht schreef ben ik mijn andere vragen vergeten :lol: ..

 

Alvast bedankt

 

[EDIT] even een smiley zichtbaar gemaakt

Edited by Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan kan de politie (in overleg) de plantjes meenemen. Maar ik zou het dan toch eerst zelf met de buren bespreken.

 

De antwoorden op je vragen kan je vinden in de vele Stickies hier, en er is ook een mooie growguide vol info. En de eerste stap, gewoon kleine potjes(7x7x7) kopen en zaai & stek -grond, potjes vullen, vochtig maken , zaadje halve cm in de grond stoppen, plasticje er overheen voor broeikaseffect en de potjes op 20 graden houden. Komen ze vanzelf boven :lol:

 

Succes, en veel plezier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...