Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jopie

Groei Van Sativa's Remmen

Recommended Posts

Iemand vertelde mij dat dit gebruikt wordt om de "stretch"van sativa's/hazes te stoppen. Kan iemand me hier meer over vertellen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou zeggen vraag het direct :lol: Maar het is een geheime formule heb ik begrepen hoor, er wordt nog naar gekeken om het op de markt te brengen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja das een goeie , ben ook wel benieuwd daar naar :lol:

 

of het al in de handel is , dat goedje wat fotografe heeft gebruikt

 

we wachten af :P

 

De vriendelijke vol verwachtings groente

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er bestaan tal van groeiremmende producten,bv:

 

Alar

Alar is als groeiregulerend middel in de teelt van appels, peren en pootaardappelen alsmede in de teelt van siergewassen toegelaten. De actieve stof daminozide blokkeert de celstrekking bevorderende produktie van gibberelline en de produktie van het afrijpingshormoon ethyleen. Voor vruchtdragende appel- en perebomen mag de termijn tussen de laatste toepassing en de oogst niet korter zijn dan 6 weken.

Bij het spuiten moeten alle delen die geremd willen worden ook daadwerkelijk worden geraakt, omdat het transport binnen de plant zo langzaam gaat, dat deze nauwelijks een bijdrage van snelle verdeling levert.

Daminozide wordt gebruikt voor de groeibeheersing, om de aanleg van gemengde knoppen te bevorderen, de vruchtrui te verminderen, voor kleurbevordering en kwaliteitsverbetering bij appels en scaldbestrijding bij appels.

 

Een makkelijkt techniek met een minimale stress:

Zorg er voor dat de donkere uren warmer zijn dan de temperaturen bij licht,bv nacht 29°,dag 27°,zoals geweten groeit een plant in de donkere uren zeer snel,door de hogere nachttemperatuur druk je zo het plantenhormoon dat de groei aanzet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elke blad voeding werkt tegen strekken van je plant.

Het zijn vooral de omgevings factoren waarmee je de plant drukt.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Elke blad voeding werkt tegen strekken van je plant.

Het zijn vooral de omgevings factoren waarmee je de plant drukt.

 

greetz sannie

 

Ja, maar we hebben het hier over zo'n igrow kast, waarvan je de lampen niet kunt verhangen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iemand vertelde mij dat ....... dit gebruikt om de "stretch"van sativa's/hazes te stoppen. Kan iemand me hier meer over vertellen?

.

 

Hey Jopie,

 

Bladvoeding met een hoge ec waarde wil nog wel eens helpen.

 

Grtz,

 

A-5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...