Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
thunderbolt

Thunder,s ,,,the Young One,s Einde Topic !!!!!!!!!!

Recommended Posts

hoi die dit lezen , ook maar aan zaad begonnen ,nieuwe uitdaging vroeger weleens als iedereen in zaadje in de grond gedaan ,en als je mazzel had, een rokertje eruit gekregen :) ,na lezen van sannie,s corner toch maar besloten om wat zaad te betsellen ,en zeker nu ,omdat ik uit de GS weer niet hebt gekregen wat het moest zijn ,dus bij deze aan het zaad ,

heb bij sannie al wat besteld waren 20 the one,s en dan die shacks erbij ,,had al een pica gestuurd ,over de geweldige kiempower :innocent: ,,maar daarna nog wat besteld ,waarna sannie,s me een pakket opstuurde met 100 the one,s [ nu nog 99 :D 1 is ergens gevallen] en nog 20 shack,s erbij ,die staan nu te ontkiemen ,staan er bij na 2 dagen koppie erboven uit ,,ja die zien het licht :)

ben niet zo,n typer hier wat pica,s

kwam toch wat pitpotjes tekort daarom maar in wat anders gezet

med_gallery_7274_2001_18872.jpg

 

 

 

 

 

 

 

hier de shacks

med_gallery_7274_2001_191528.jpg

 

 

 

 

 

 

 

hier wat van the one,s

med_gallery_7274_2001_157065.jpg

 

 

 

 

 

 

toch wat ongelijk ,maar komt omdat ik nog geen potjes gevonden had ,gister naar het tuin centrum hier en ja hoor ruim 200 van de 9 bij 9 potjes gekregen [ ja gekregen :blink: ] dus snel wat overpotten die nog in een andere behuizing stonden ,vandaar de ongelijke hoogte ,ze staan met de schimmel en de bacterien onder 1x 400 watt hps

 

 

zo was het weer hou julie op de hoogte en breedte :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Staff

Hey Thunderbolt leuk dat je ook aan het zaad gaat. :lol:

Superdikke cola's in aantocht!!

Heb enkele dagen geleden ook wat van sannie's zaden in de grond gestopt, en de kiemkracht van die zaden is idd echt wel top. :P

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel lekker thunder :lol:

 

ziet er een beetjuh gestrekt uit die Onnies :P

 

sucsess met je kweekie ik ben van de partij

 

De vriendelijke Kraamkaamer groente

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja thx dude,s vandaag ongeveer 90% overgepot in de potjes morgen de rest kom waarschijnlijk uit op 99_% ontkieming,zal morgen ff pica maken ervan,maar heb 1 probleempie ,,ik had een bakkie met wat shacks en the young one,s ,,en dat bakkie viel ;) :D ,dus die liggen door elkaar dus ,nou ja wat the fuck ,als ze het maar doen ,,ga wel proberen als ze wat groter zijn de verschillen te ontdekken :P ,

daarom kijk ik goed nbaar de foto,s van de medekwekers die ook de shacks _ the young one,s hebben staan ,

dus laterzzz mede zaad geilers :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetjuh jammer he

 

 

hehehehe zoek de verschilende soortjuh's wiet forum Kwis

 

met mooie prijzen Moderators zijn uit gesloten van deel naame :lol:

 

Devriendelijke RaRa Groente

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn we weer,ondanks het mooie weer toch ff updateje,gisteren het grootste gedeelte overgepot in de potjes 9bij9,nu vandaag weer een aantal in de potjes gezet,,heb er een aantal over die wel goedgaan ,maar nog geen worteltje eronder uit hebben ,miss vandaag wel ,heb een aantal p;ica,s gemaakt ,,ze staan lekker buiten ,dus niet onder een hps de andere staan daar wel onder ,,zeg maar er gaat niks boven de echte natuur ;) ,heb net 1 plantje weg gegooid die had een raar stengeltje ,tegenover de rest van de plantjes [ FF DIT ZIJN ECHT MEGA ONTKIEMERS ,DUS KOMT DUS OP 99% UIT ]hopelijk dat de andere die je zo op de foto ziet ook nog wat gaan doen ,anders zakt m,n getal van 99% :P ,hier wat pica,s ervan

dit zijn de young one ,[vierkante pot] shack [ rond] strekken valt best mee dacht ik

med_gallery_7274_2018_120483.jpg

 

 

hier de 12 die nog geen worteltje hebben eronder uit ,wil wortel zien ipv bovengroei

med_gallery_7274_2018_188525.jpg

 

 

dit zijn er vast 10 waarvan ik niet weet wat het is ,,viel van de deur af ,stom,stom

med_gallery_7274_2018_362923.jpg

 

 

hier de young one,s

med_gallery_7274_2018_10810.jpg

 

hier og meer young one,s en de andere one,s staan er niet op staan rechts ervan

med_gallery_7274_2018_268047.jpg

 

hier de shacks

med_gallery_7274_2018_110134.jpg

 

zo dat waren ze ,,nu aar hopen dat ze het goed wilen blijven doen ,,straks lekker onder de hps,maar eerst alles in orde maken van het hok ,,te heet nu ,pfffffffff,,sannie !!!!!!!!!!! prachtproduct man :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo ,m,n bananen planten ;) staan onder de hps ,,morgen nog een paar de grond in ,dan vindt ik het welletjes ,heb alles onder de lamp staan zie wel wat ervan kom alle wijven zijn welkom :lol:

med_gallery_7274_2018_363573.jpg

 

 

med_gallery_7274_2018_411225.jpg

 

 

tot de next time,,oja de schaduwis van de camera dus niet van de lampen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

kicke :lol:

suc6 man... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

He thunderbolt, Misschien handig om ze de volgende keer te labelen dan voorkom je dat je

niet meer weet wat het is, maar dat zal je zelf ook wel weten.

 

Gaat iig wat beloven, z'n hok vol.

 

grtz

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

had ik ook gedaan blauwe ,maar het gaat me toch om het eindproduct ,,en er waren een aantal door elkaar gevalln ;) :D ,zie door de bomen het bos niet meer hahahahah :P ,maar thx dude,s ,eerst maar eens relaxen ,,wat een werkje nog zeg :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...