Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Blowmonkey

Toch Maar Wat Foto'tjes

Recommended Posts

Had vorig jaar wat zaad gemaakt met m'n orange buds, bleek alleen dus dat 1 van de ouders waarschijnlijk zelf herma was; nagenoeg al het nageslacht is uiteindelijk ook hermafrodiet gebleken, het stomme was dat er bij allebei de ouders niks vreemds was op te merken, beide zagen eruit als volbloed man en vrouw. Maargoed, de honderden zaadjes verder dus niet bruikbaar, tot mijn grote spijt, maar de plantjes zien er nu toch wel geinig uit, dus toch maar wat foto's geschoten.. Einde 6e week ofzo, ik hou het niet meer bij.

 

IMG_0598.jpg

 

 

IMG_0599.jpg

 

 

IMG_0612.jpg

 

 

IMG_0618.jpg

IMG_0617.jpg

IMG_0597.jpg

IMG_0593.jpg

IMG_0608.jpg

IMG_0607.jpg

IMG_0611.jpg

IMG_0610.jpg

IMG_0609.jpg

IMG_0606.jpg

 

Als iemand zin heeft om herma's te kweken hoor ik het wel.. Misschien is het iets voor femaleseeds.. :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Heheheehehe, nou, op deze manier zijn er waarschijnlijk genoeg kandidaten die nog een zaadje van je willen overnemen hoor :blink:

 

Lekkere toppen, zie ik niets verkeerds in. Dat wordt een leuke oogst :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pff, kan het niemand aanraden, in de 3e week bloei is het eerst een zooi balzakken verwijderen, daarna is het constant bananen plukken geblazen. Doe mij maar chiquita banana, van deze orange banana's speelt m'n hooikoorts figuurlijk op.

 

Word wel een respectable oogstje ja, ondanks het onachtzaam omgaan met vanalles en nog wat. Die krengen blijven maar van die witte uitgroeïngen aanmaken na een voedselbeurt, dat moet echt ophouden, hoogst tijd voor de voorbereidingen van de buitenkweek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Aha, vandaar. Ik zat al te turen en kon geen bananen vinden. Maar je hebt gewoon blaren van het bananen plukken :blink:

 

Nou, dan ben je nog behoorlijk toegewijd geweest zeg. En daar pluk je nu de vruchten eh toppen van!

 

Lekkuh!

:innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balzakken in de derde week? :innocent: dat zijn de echte

 

De wiet zal evengoed smaken

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

qua uiteindelijke smaak zal er niet veel verschil gaan inzitten,toch blijft het altijd oppassen geblazen tot de voorlaatste bloeiweek ongeveer,leuk zo'n veldje trouwens :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veldje is geeneens perfect, maar ziet er wel naar uit dat ze zo rond de 20-25 gram per plant zitten, toch wel respectabel gezien de omstandigheden. M'n bedoeling was gewoon om te zien hoe de zaden uitpakten, beetje hun gang laten gaan zodat je de onderlinge verschillen dan gewoon stukken beter kan zien, uiteindelijk veel fluff dus onderin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...