Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SpeesCees

Zulke Hebben We Er óók Bij...helaas !

Recommended Posts

Kun je mij uit je bestanden verwijderen als klantadres!Ik wens niks meer met je te maken hebben!

Cannabis België ziet je ook al komen....je bedriegerig kutzaad is velen al bekend.

Indien je niet ingaat op mijn verzoek,zal ik het niet nalaten je hele klantenbestand aan concurentie en andere klanten door te mailen.Wees dus verstandig,tussen je alcoholische coma's door....Piefke.

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

From: info@nomercy.nl

To: verkoop@artie.nl

Subject: No Mercy Supply info.

Date: Sun, 22 Apr 2007 12:03:35 +0200

 

 

----

 

High regards,

SpeesCees

 

If you don't want our newsletter in your postbox, please click here > info@nomercy.nl < and send the right e-mail address to remove.

Use the word "OFF", and your mail-address will be removed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je mij uit je bestanden verwijderen als klantadres!Ik wens niks meer met je te maken hebben!

Cannabis België ziet je ook al komen....je bedriegerig kutzaad is velen al bekend.

Indien je niet ingaat op mijn verzoek,zal ik het niet nalaten je hele klantenbestand aan concurentie en andere klanten door te mailen.Wees dus verstandig,tussen je alcoholische coma's door....Piefke.

--------------------------------------------------------------------------------

Zalig de armen van geest ! :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piefke das toch die keerl van da nieuwe cannabis forum. heb in iedergeval wel met een piefke op da forum gewerkt als moderator. jammer dat soort volk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat moet wietforum hiermee cees?

Problemen kun je beter niet online uitvechten.

Doe je dit wel graag doe het dan op je eigen forum,aangezien we je hier nooit meer horen

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste mr kees snap hier de humor wel van :blink: lekker gek moet kunnen maar heb een vraagje u was toch een tydje geleden gesnapt in uw schuur zou graag weeten hoe het er nu voor staat bv huis kwijt of niet?ik zelf heb ook blauwe mannen binnen gehad maar weet niet of ze ook boven zijn geweest dus gaa nu maar vrolijk door.ps een buitenkweek hier op het forum van mr speec kees zelf zou te gek zijn :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp ook niet helemaal wat de WF bezoekers hier mee aan moeten.. vecht je ruzietjes lekker onderling uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie ook niet wat Wietforum hiermee moet, het is zeker niet de plaats om af en toe van deze berichten te "dumpen"...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...