Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
blowsterke

Glaasje/vaasje Water Outdoor Experimentjes

Recommended Posts

gallery_6979_1804_32617.jpg

 

gallery_6979_1804_5655.jpg

 

Benieuwd hoe de Anesthesia het gaat doen in dit vaasje water.

 

De bloei gaat in ieder geval gewoon verder.

 

fijn weekend

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_5016_2219085.jpg

 

gallery_6979_5016_2219085.jpg

 

Een keer duidelijkere foto s

Share this post


Link to post
Share on other sites

High D Ho Blowsterke,

 

Cool dat dit topic weer nieuw leven is in geblazen. Ik heb dit topic afgelopen tijd vaak doorgenomen om te kijken of ik er nog wat van kon leren (en dat heb ik).

 

Ik ben voor de eerste keer bezig met reguliere zaden. Hier wil ik na 3/4 weken stekken vanaf halen om die in glaasje/plastic beker :lol: met water op 12/12 te zetten zodat ik de mannen en vrouwen kan onderscheiden. De stekken/takken in bekertjes komen straks onder een spaarlamp in een xs tentje bij collega kweker.

Dat ik dit zo ga proberen heeft echt te maken met jouw experimentjes.

 

Tof idee om idd afgebroken takken op water te zetten (niet zomaar weggooien he) zie wel dat de inhoud van het medium wat groter is geworden, een vaasje ipv glaasje. Is misschien ook wel een leuk cadeau ipv een bos bloemen :lol: .

 

Vet topic en ik kan dat nu aangegeven zonder te bumpen,.. hehehe.

 

Veel plezier met experimenteren

 

Groeten,

 

Northern :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey blowsterkte vorig jaar door alle leuke en intressante topics je topic over het hoffie gezien .. maar dit jaar heb je me aandacht :lol:

 

heb je topic van A TOT EN MET Z DOOR GELEZEN erguhh intressant ....maar weer kijken wat het dit jaar brengen gaat...

 

ik had echter een vraag ( misschien wel een paar ):

 

bloeien je planten nu ook sneller af in water ??? hoelang duurde je nycd ?? hoelang je sweetx en je nlx ??? tsjaa ben zelf een beetje lui om het na te gaan en ben en misschien weet jij het nog zo uit het koppie

 

 

mochten ze eerder klaar zijn hoeveel weken zijn ze dan eerder klaar met bloeien ???

 

erg intressant iig ... dit kan echt iedereen doen op deze manier :lol: en de kosten zijn laag ... lees eigenlijk niets :D

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_5016_436436.jpg

 

Dank voor jullie reacties Masteryero en Northern Smoker.

 

Per soort is het verschillend hoe ze reageren op alleen water.

 

Hoe sterker de soort hoe makkelijker het is. De NYD kwam het beste uit de bus.

 

Ben benieuwd hoe de Anesthesia het gaat doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben zelf ook benieuwd hoe ze het gaan doen ... :P een sterk soortje meot het zijn dus verwacht wel wat :wave:

 

maar is een beetje bio wortelstimulator en bloei voeding niets??? al is het maar tot het de helft van de bloei ...

 

echter een antwoord op mijn vraag heb ik nog neit mogen ontvangen ???

 

door weinig voedingstoffen in het water zijn de planten niet sneller uitgebloeit dan ????

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uiteraard Masteryero, ze zijn eerder uitgebloeid.

 

De haartjes zijn ook eerder bruin. :wave:

 

Groetjes :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok tnxx maar om er ff verder over door te 'zeiken' bij de nycd bijvoorbeeld hoeveel weken scheelde dat????

 

3 weken eerder of maar 2 ???

 

greetzzz masteryero

 

ps: jij ook een fijn weekend

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Masteryero, door omstandigheden heb ik t vorig jaar niet goed af kunnen ronden.

 

Vandaar dat ik vandaag begin aan een nieuwe ronde.

 

gallery_6979_1804_298572.jpg

 

Aangezien dit WW plantje een zielig ding blijft onder de TL heb ik het naar de vensterbank verplaatst, en het bovenste gedeelte van het plantje in een glaasje water.

 

gallery_6979_1804_11221.jpg

 

Nu kunnen we binnen korte tijd weer het geslacht gaan bepalen.

 

Ook van de Exile een stekje geknipt en in glaasje water geplaatst om voor 100 procent zeker te zijn dat het een vrouwtje is of niet.

gallery_6979_1804_63089.jpg

 

Deze keer is het experimentje dus alleen voor geslachtsbepaling en misschien kunne ze afbloeien als het blijkt dat het vrouwtjes zijn.

 

Groetjes Blowsterke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT door suf: leert quoten, aub, gebruik de t_reply.gif knop onderaan :rolleyes:

 

Het kan nog altijd een herma zijn. :D

Ziet er intressant uit. Misschien iets gelijkaardigs uitvoeren met te verwaarlozen takken aan de onderkant. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@robdh dus ik ga nu bewijzen dat het 100 procent vrouw is :verrygood

 

gallery_6979_1804_125068.jpg

 

@jereuh als het een herma mocht zijn, laat ik ze / hem ook gewoon afbloeien, heb ooit een herma NYD gehad en die was echt heel erg vet. En navenand geen zaadjes.

 

Blowsterke :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey relax wat ik nu weer zie blowsterke ...je gaat gewoon door :D ik had het vanavond met ene maatje over wat die zo moeten doen met zijn overschot aan vrouwtjes

 

hij heeft 1 plant die echt veel groter is dan andere en dus te veel licht neem ( gaat om micro growen 4 x 14 watt ) ik wilde hem je topic laten zien ...hij gaat dat nu ook doen :verrygood

 

ik ga je weer volgen

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_7024_367158.jpg

@Masteryero aangezien ik dit topic niet meer mag gebruiken, wil ik nog even een fotootje laten zien van de exile die rechts in het glaasje water stond, nu al paar weken buiten staat, rechtsonder op de foto :verrygood

Groetjes Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

erguhhh leuk ...komt er een soort van glaasje vaasje deel 2 ???? ander topic ofso .... lijkt me weer ontzettend leuk om op zo'n eenvoudige manier wiet gekweekt te zien worden

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk om te zien :D echt zonde als mensen wat weggooien denk ik altijd, zo zie je maar :verrygood

 

grtzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...