Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

max88

Welke Growschop?

Recommended Posts

welke is de beste growschop ? als je van belgie bent( vlaams-brabant) het mag over de grens zijn maar niet te te ver rijden ?

want via de online growschops( meerdere geprobeerd) krijg ik niet veel reactie als ik daar enkele vragen stel .

dus kan ik beter is eens naar de grow schop gaan en daar is horen en men stullen te kopen .

 

ik zou gaan voor xs of clonebox

250 m3 koolstofilter

200 m3 afzuiging

200 watt lamp

 

en voor de voedings middelen , grond ,....., hoeveel € zou ik moeten uitrekken voor deze ( meter's niet die haal ik ergens anders)

growschops zijn die in algemeen duurder dan de online schop's ? zo ja veel ? ( dat ik weet hoeveel geld ik moet mee nemen )

 

zouden ze die dingen in stok hebben of is dat vaak eerst bestellen.

 

is het strafbaar om over de grens te brengen ?

Edited by max88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Max88,

 

Met betrekking tot de growshops. De vraag is waar je in Nederland het makkelijkst kunt komen. Als je ten zuiden van Eindhoven zit, weet ik dat we nog geen 20 minuten van de grens zitten.

 

Dus als je in Eindhoven wilt komen shoppen, weet ik nog wel enkele adressen waar je terecht kan.

 

Belangrijk is om van te voren een goede inventarisatie te maken en eventueel te vergelijken wat de prijzen zijn. In vergelijking met de internetshops zal het niet veel schelen. Zeker niet als je ook de verzendkosten mee neemt in de berekening.

 

Wat ik zelf altijd doe, is eerst informeren naar de prijzen terwijl ik de internetprijzen meeneem ter vergelijking.

 

Kweekmaterialen kun je gewoon telefonisch informeren. Maar bij dubieuze artikelen zal niemand je in eerste instantie telefonisch willen helpen. Dus daar waar het gaat om bijvoorbeeld stekken. Hiervoor zul je op vertrouwensbasis een contact moeten leggen.

 

Met betrekking tot je geplande kweekunit. Als je handig bent kunt je veel goedkoper en vaak ook beter zelf een voorziening in elkaar knutselen. Als je ongeduldig of minder handig bent, is een kant en klare opzet inderdaad het beste.

 

Ten aanzien van de kosten voor voeding. Je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Maar ook zo sober houden als je zelf verkiest. Daar waar sommigen zich beperken tot het gebruiken van afgezuurd water gebruiken anderen volledige voedingslijnen en supplementen. Maar een bepaalde basis kan ik persoonlijk wel aanbevelen.

 

Ik weet trouwens niet of Sannie naar Belgie verzend maar in de Sannieshop is in ieder geval een mooie aanbieding met een volledige voedingslijn beschikbaar.

 

Veel succes en groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

eindhoven is te doen 160 kilomter kan ik met leven. maar is de kans grootd dat ik daar alles kan vinden ?

denk dat binnen twee weken is ga rijde eerst informatie op zoeken . dat ze me daar geen blaasjes kunnen wijsmaken

 

ik was van plan om zaad van sannie schop te bestellen dacht wel dat dat mogelijk was

 

en welke zaadjes zou ik best besttelen lowryders of ?

dacht eerst Killing Fields te nemen maar dat was voor als ik een groter hok zelf ging bouwen.

maar daar ging mijn vriendin niet mee akoord haha . als haar moeder langs kwam ect.

die Killing Fields gaan die ook in een tentje van 120 hoog ?

en ben nu al tijdje aan zoeken hoe ze klein houden maar vind hier en daar iets maar geen uit gebreid topic of wel ben ik slecht in zoeken :verrygood

 

heb gekeken op sannie's schop en idd daar hebben ze veel producten maar welke heb ik daar van nodig

en vind ook niet wat kost om mij dit toe gestuurt te krijgen

bloeivoeding

pk 13-14

wortelstimulator

zijn deze genoeg of zijn er nog zaken die echter zeer belangrijk zijn, het is echter men eerste keer simpel houden het hoogst nodige voor een beginner ?

 

weet iemand toevallig of het strafbaar is ? om over grens te brengen ?

Edited by max88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlaams Brabant,hm,dan zijn we van dezelfde provintie :verrygood growshop alien in ijzendijke,niet ver van zelzate,hebben heel veel in stock!Je mag gerust vertellen dat je er naar toe bent gestuurd via dit forum... :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

of de zwarte tulip in roosendaal

 

en zeggen dat je door harry bent gestuurd :verrygood

 

mooie grote Gs

Share this post


Link to post
Share on other sites
of de zwarte tulip in roosendaal

mooie grote Gs

heel wat beter na de veranderingswerken he? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt .

 

echt een tof forum.

heb al forum's gelezen waar ik me nie eens wouw registreren hoe die daar tegen elkaar deden .

maar leuk om belgen te vinden op forum en er nog door geholpen worden ook

( niks tegen de nederlanders :verrygood )

 

nu is nog altijd de vraag welke zaadjes ik het beste zou kopen voor 60-60-120

 

of de clone box is die nie zelfde als de xs box maar iets groter . ( buiten de leggers , maar die kan je er toch uit halen ) en dan kan je er toch iets meer in zetten want die zijn 65-110-120

 

zal straks is kijken op de site's welke de beste prijzen hebben

ik growschop alien hadden ze wel geen koolstoffilters van 250 aleen van 160 en 400 m3 dat is wel groot verschil dus ik zal sowieso een tweede schop moeten doen of een mailtje sturen dat ze die willen bestellen als ze dat willen doen teminsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

je echt waar rata is een hele mooie spacy shop geworden he

 

hebben een hoop:p

 

vroeger was het maar een ouwe troep daar 13 in een dozijn

Share this post


Link to post
Share on other sites
je echt waar rata is een hele mooie spacy shop geworden he

 

hebben een hoop:p

 

vroeger was het maar een ouwe troep daar 13 in een dozijn

 

 

kan het zijn dat ik geen website vind van zwarte tulip in roosendaal ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Max88,als je nog iets langer dan een weekje kan wachten,dan wil ik je wel meenemen(kan je volgen met de wagen) naar den alien,was er vandaag nog,maar kwam tot de bevinding dat ze een verkeerde voeding megegeven hadden,dus moet ze gaan omwisselen,zal je aldaar dan tijdens een kop koffie het kweekgebeuren proberen uit te leggen enz...Heb je interesse,laat het me dan maar weten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

spijtig moet volgend weekend naar centarpark's met de familie :verrygood :innocent:

niet dat ik dat erg vind

 

maar momenteel heb ik meer intresse in iets anders donderdag zou ik eventueel wel kunnen . van waar ben je ergens ? ik ben van de kanten van leuven

 

of als je kan wachten tot de dinsdag 1 mei eventueel maandag nog . valt te zien hoe moe ik ben van het heel weekend serieuse gesprekken voeren met ouders van men vriendin, anders kan ik maandag 30 maart nog wel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Staff

Misschien kom ik jullie daar wel tegen, ik ga vrijdag of zaterdag ook.. :verrygood

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
donderdag zou ik eventueel wel kunnen . van waar ben je ergens ? ik ben van de kanten van leuven

Sorry,kan ik niet mededelen :innocent:

of als je kan wachten tot de dinsdag 1 mei eventueel maandag nog . valt te zien hoe moe ik ben van het heel weekend serieuse gesprekken voeren met ouders van men vriendin, anders kan ik maandag 30 maart nog wel

Zal even mogenlijke dagen opsommen,s'Maandags zijn ze toe,dus:

vrijdag 30 Maart of Dinsdag 3 April

 

 

 

Misschien kom ik jullie daar wel tegen, ik ga vrijdag of zaterdag ook.. :verrygood

grtz

Zou leuk zijn he? :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood Misschien een beetje een rare vraag :innocent: Maar zijn er ook growshops a la intratuin, zeg maar dat je het idee hebt dat je in een echte winkel loopt?

 

De growshop waar ik meestal kom is eigenlijk maar een vage bedoeling... wat dozen op elkaar gestapeld... vaag volk achter de kassa... en als je dan voor spullen voor een paar plantjes komt, kijken ze je nogal raar aan...

Share this post


Link to post
Share on other sites
De growshop waar ik meestal kom is eigenlijk maar een vage bedoeling... wat dozen op elkaar gestapeld... vaag volk achter de kassa... en als je dan voor spullen voor een paar plantjes komt, kijken ze je nogal raar aan...

Dan zou ik daar geen voet meer binnenzetten,je moet je integendeel goed voelen in een growshop,lekker relaxt kopje koffie drinken,praten,bestelling doorlopen,roken,neen dat gevoel heb ik niet in een intratuin hoor :verrygood ,je kan moeilijk het gevoel hebben dat je in een gewone winkel loopt,je gaat immers naar de growshop,de speciaalzaak voor de branche...

Share this post


Link to post
Share on other sites

En growshop alien is een gezellige tent waar je chill en bakkie koffie kan drinken onder de babbel met mensen welke verstand van zaken hebben :verrygood

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook van vl-brabant en ga ook naar de alien in ijzendijke, goeie zaadbank, vriendelijke mensen en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustig gelegen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te rustig is dan ook weer niet goed . het was om telefacs in de week dat de politie op uit kijk staat . en als ze je nummerplak kennen, weten ze alles . maar ik denk niet dat het hun doel is voor mensen met een

XS tegen tehouden :verrygood :innocent: :whistling maar toch altijd op letten :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dinsdag 3 April

 

 

denk dat het beter dan 3 april word maar dat laat ik je dan nog weten de maandag avond of zo ? als dat goed is ? je moet niet wachten he als je rapper kan gaan ga maar he :innocent:

 

En growshop alien is een gezellige tent waar je chill en bakkie koffie kan drinken onder de babbel met mensen welke verstand van zaken hebben :verrygood

 

greetz sannie

 

welke zaadjes kan ik best nemen voor goede op brengst en voor '' makkelijk '' klein te houden ik denk dat ik ze direct 12-12 licht ga geven

maar geen lowryders

 

ik zou wel maar een xs box'ke nemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ MacWeDweed: Welke GS dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet er iemand gezellige coffieschop'ke zijn aan de kanten van meerdaal ( centerpark's, nederland) :whistling :verrygood

kan er wel vinden . maar er staat niet bij of die gezellig zijn of niet :innocent: :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom hier wel eens.

Ze kennen wietforum, dus schroom niet over WietForum te beginnen om het ijs te breken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel je hebt wel enkele growshops in belgie hoor ...

 

kijk even op de site van hesi bij distributie .... daar staan er, flow in a'pen is natuurlijk gesloten en kzou ook wel nimeer naar THC gaan in brussel daar ging ik ervoor, maar daar zijn ze met de tv undercover langs geweest enjah. nu nie dak veel staan heb maar je kent belgie eh...

 

kzou naar Green Touch gaan in jette, plagron producten, hesi, bionova, b'cuzz, ph meters, homeboxen alez alles :verrygood

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...