Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rock fever

Hasj Minder Effect Dan Wiet?

Recommended Posts

Ik merk dikwijls dat hasj minder effect op me heeft dan wiet. Wiet die je aan 4/5eur per gram koopt is dik in orde,terwijl als je hasj van die prijs koopt je dikwijls rommel krijgt.(heb het nu wel over shopprijzen).

 

Hoe komt dit eigelijk? Want hasj is toch de hars van de plant en daar zit toch meer THC in dan in wiet? Dus zou het toch logischer zijn als je een stuk stoneder werd van hasj dan van wiet. Of draaien ze er nog andere rommel onder? Of wilt een hogere concentratie hars niet persee meer THC zeggen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad...dit is wel normaal

 

 

ik rook persoonlijk 100x liever een joint met wiet dan met hash...

 

er zit inderdaad méér THC in, maar waarom je er niet zoveel keer meer knetter van komt weet ik ook niet...iemand weet hier wel een uitleg voor denk ik ???

 

hash maakt me chill en smaakt zeeer lekker..maar weed boven hash!

Share this post


Link to post
Share on other sites
inderdaad...dit is wel normaal

ik rook persoonlijk 100x liever een joint met wiet dan met hash...

 

er zit inderdaad méér THC in, maar waarom je er niet zoveel keer meer knetter van komt weet ik ook niet...iemand weet hier wel een uitleg voor denk ik ???

 

hash maakt me chill en smaakt zeeer lekker..maar weed boven hash!

veel mensen appreciëren hasj veel minder omdat ze graag pokkestoned zijn, zo stoned dat ze erbij neervallen en alleen nog naar films kunnen kijken of games spelen

 

hasj versterkt je gedachtenstroom, laat je meer nadenken en geeft je een meer high gevoel en blijkbaar heeft dat bij sommige mensen niet het gewenste effect alhoewel ik het een veel meer te apprecieren gevoel vind dan wiet (vooral overdag dan, als je overdag een dikke wietjoint smoort lig je gewoon plat, 's avonds een wietjoint kan je dan direkt lekker gaan slapen evt. eerst nog muziekje luisteren, van hasj kan ik niet slapen)

 

naar mijn weten wordt hasj meer geapprecieerd bij de oudere rokers

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou heb wel een paar keer hash gehad daar ging je egt raar vandoen maar ben normaal niet weg van hash geef mij maar een dikke stick gevuld met wiet 24-7 plat heerlijk :wacko: :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonde :specool ik heb een hasj periode gehad van 2 jaar en het best wel leren roken :verrygood

 

ik denk niet dat er minder thc zit in hasj, weeg maar eens de dosis af, denk dat je gewoon knetter stoned word.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...