Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

hallo ik ben benieuwd na wat gelezen te hebben mij ook eens te verdiepen in de hallupaddo nu zag ik bij azarius een leuk growboxje voor ik geloof 45 eurie wat is daar nou zoal de opbrengst van als je het goed doet? vriendelijke groenten sappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet je ff op azarius kijken :whistling Staat alles beschreven en kan je zelfs een handleiding downloaden.

 

Uit eigen ervaring weet ik dat je om de 2 weken kan oogsten, zo'n 4 a 5 keer. De bak staat dan vol met paddo's, zo'n 5 standaard porties ongeveer. afhankelijk van het formaat van je box :specool Ik praatover mexicaanse paddo's trouwens!

 

5x5 porties a 12,50 euro = 312,50 euro aan paddo's als je het in de shop haalt. Zn geld waard dus, maar voor mij altijd teveel voor eigen gebruik :tu

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net als wiet te drogen leggen en dan in een zakje bewaren!

Eet smakelijk :whistling

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
moet je ff op azarius kijken :whistling Staat alles beschreven en kan je zelfs een handleiding downloaden.

 

Uit eigen ervaring weet ik dat je om de 2 weken kan oogsten, zo'n 4 a 5 keer. De bak staat dan vol met paddo's, zo'n 5 standaard porties ongeveer. afhankelijk van het formaat van je box :specool Ik praatover mexicaanse paddo's trouwens!

 

5x5 porties a 12,50 euro = 312,50 euro aan paddo's als je het in de shop haalt. Zn geld waard dus, maar voor mij altijd teveel voor eigen gebruik :tu

 

Succes!

 

 

 

thanks burning seed de vriendelijke groenten sappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker niet te lang wachten, verpest de smaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je paddo's goe droogt dan kunnen ze zker een jaar mee wel als zse gedrogd zijn in een strijkzak doen

 

de effecten worden dan ook vee interser en het duurt ook langer ( paddo's vers worden gedoogd gedroogde paddo's worden niet gedoogd ) let er wel op dat je kunt blijven hangen in een trip van gedroogde paddo's

ik vind het niet een aanrader want ik vind zelf persoonlijk een portie paddo's 1 a 2 keer per jaar leuk genoeg en daar houd je als je het goed gebruikt ook nix aan over 9 behave die rot moeheid die dag erna )

 

greetzzz masteryero

 

ps wou dat daar nou is dikke ahndel in zat dan hield in 5 wietplantejs voro eigengebruik en sprong ik spontaan over op de paddo's ( grootschalig kweken en een portie verkopen voor 5 euro reken uit je winst )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...