Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kutvogel

Herbal Energizers--- Yellow Subs Xtreme

Recommended Posts

Hoi Hoi,

 

heb vant weekend in Tilburg in de Flower Power van die Yellow subs, en een ander merk met precies hetzelfde in precies dezelfde hoeveelheden, en de Yellow Cabs gekocht. Geprobeerd, vier tegelijk van die Yellow Subs geslikt, aangezien je van minder schijnbaar geen zak voelt. anderhalf uur later voelde ik nog steeds niks, tot ik muziek opzette (dance/elektro stijl). Ging als een gek, maar moest een half uur later gaan werken. Op mn werk ging ik ook als een gek, moest heel de tijd bezig zijn, kreeg het warm dat het niet meer normaal was, en na een tijdje begon ik een beetje misselijk te worden. eve buite gaan zitte, wat frisse lucht, hielp goed, maar de misselijkheid was nog niet helemaal weg. Vervroegd gestopt met werke, naar huis gegaan, wat tv gekeke met mn raam ope, zodat ik wel lekker fris zat. Geen probleme meer tot ik ging slape. Had nog wat aardappelkroketjes gegete met paprika erin, en wat quorn (vleesvervanger). Ging slape, lukte niet, begon me terug errug ziek te voele, heb toen heel de boel ondergespouwd. Iemand meer van dit soort ervaringe met herbal energizers? enige tips qua ete? had vantevore van die afbakbroodjes gegete met kaas, weet niet of het de bedoeling is om ze op een nuchtere maag te neme??

 

alvast bedankt,

Kutvogel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Kutvogel (LOL!)

 

 

Hoest nou?

 

 

hier ff een tip:

 

 

Op het moment zijn de Yellow subs de sterkste die er zijn kwa herbal "Drugs" ik heb er 2 op en rende (Lees: Ik heb bewijs op foto en film!) de 20 km's van alphen zonder training!!! (Is halve maraton! binnen 2 uur!)

 

Geen training of wat en de langste ren afstand daarvoor was 8 km's waarna ik helemaal kapot was...

 

Dit was laatste zondag ( www.20vanalphen.nl )....

 

Ga er nou geen 4 achter elkaar op eten man, daar houd je maag niet van....:specool

 

 

 

wacht gewoon ff tussendoor zo'n 15 min's en eet nog ff wat en drink tussendoor....

 

(Eet gevoel gaat ook weg van die dingen heh, dat staat er ook op: dieet supplement !)

 

Echt lekker voor je hart is het ook niet, je hart gaat er behoorlijk sneller van kloppen en je stofwisseling versnelt ook om samen met het "niet eten gevoel" je lichaam meer te leten verbranden dan je toevoegt (Afvallen ;))..

 

 

Ik gebruik het tijdens het skien in oostenrijk, 1 cab om +/- 1 uur 's middags en de rest van de dag voel ik m'n benen niet meer (Cewl! )

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou, alles owkeej! heb geen last met de yellow cabs, die koste een 12.5 eurootjes voor 10, en heb nog een aantal van die yellow subs ligge..

mss toch nog eens een keertje probere, maar toch maar eentje neme om te beginne dan..

met 4 stond ik me kapot te zwete toen die keer, werk in een frituur, had te weinig arme om de energie kwijt te kunne toen..

dank je voor de reactie

kutvogel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...