Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
gamezplay

Snel Laten Afrijpen

Recommended Posts

Als het goed is zal de plant dan 6 tot 10 weken doorgaan met het produceren van bloemen. Bij sommige soorten duurt het langer dan andere. Als je wilt dat de planten snel afrijpen (en nog even flink THC produceren), zet dan de lampen op 8 tot 10 uur licht per etmaal. De planten denken dan dat het oktober is en zullen snel afrijpen.

 

Dit stukje las ik op de site wiet.punt.nl heeft iemand dit ooit te gepast en zal het werken of is het onzin??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom die haast altijd?

 

Ga je je dames snel afbloeien en daarna staat je kamer 2 weken leeg omdat je te stoned bent om opnieuw te beginnen :specool

 

Ga liever vast voorbereiden voor je nieuwe draai. :whistling

vóórgroeien,

spullen in huis halen.

enz.

 

Die laatste weken zijn belangrijker dan vaak gedacht word hoor.

 

suc6 Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan wel , maar .

 

 

 

waarom ???

 

 

 

maak je eigen mooie en lekkere wiet !!!

 

 

 

versmaden kan dan niet !!!

 

 

greetzzz ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus met andere woorden het is onzin wat er staat geschreven

Hoeft niet,maar waarom zou je sneller willen oogsten?Kortere bloei betekend kleinere toppen,dus minder gewicht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het kan natuurlijk zijn dat er iets aan de hand is dat je ervoor kiest eerder te oogsten.denk ik aan kansop ontmanteling,spint of andere insecten

 

heb zelf al 2x eerder moeten hakken.ik was laatse keer in week 8 met PP maar moest hakken. eind week 8 had ik nog weinig bruine haartjes,de planten waren nog op en top gezond.ik heb er toen voor gekozen om week 9 helamaal geen water meer te geven.de toppen waren in 1 week bijna overrijp geworden.

 

kortom,het werk wel maar je zal ten allertijden in gaan leveren in gewicht :whistling .maar dan beter iets dan niets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...