Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

suddenly

Green Sensation

Recommended Posts

Tokkie, jij hebt de Green Sensation toch geprobeerd. Nu heb ik me dat spul gehaald (85 euro!!!).

 

In ieder geval, de vraag is of ik ook de pk 13/14 van Canna vooralsnog bij moet voegen want op het etiketje staat vermeld dat dat niet hoeft. Kan het kwaad om toch pk 13/14 mee te geven of wat is het advies?

 

Merci alvast...

Suddenly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen pk 13/14 toevoegen :tu

 

Ik weet niet of het kwaad kan maar ik kan mij voorstellen dat het iets teveel van het goede is.

Bovendien is het gewoon niet nodig want green sensation zit alles in.

 

Het voordeel van green sensation is dat je het al vanaf 6 weken voor het einde van de bloei mee kunt gaan geven.

Ik zou alleen niet gelijk de volle dosering geven maar een beetje opbouwen.

Bijv. eerst 1X de helft dan 1X 3/4 en dan pas de volledig.

 

suc6 Tokkie

 

:specool

 

 

Inderdaad niet goedkoop :(

 

maar........

 

wel superspul :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Verplaatst naar "de voeding".
oops!! :whistling

Maakt niet uit hoor,suddenly :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maakt niet uit hoor,suddenly ;)

 

ja ik wil natuurlijk geen problemen he :specool

 

Geen pk 13/14 toevoegen :tu

 

Ik weet niet of het kwaad kan maar ik kan mij voorstellen dat het iets teveel van het goede is.

Bovendien is het gewoon niet nodig want green sensation zit alles in.

 

Het voordeel van green sensation is dat je het al vanaf 6 weken voor het einde van de bloei mee kunt gaan geven.

Ik zou alleen niet gelijk de volle dosering geven maar een beetje opbouwen.

Bijv. eerst 1X de helft dan 1X 3/4 en dan pas de volledig.

 

suc6 Tokkie

Inderdaad niet goedkoop :(

 

maar........

 

wel superspul :whistling

 

Ok bedankt zover! Ik denk dat ik nog 1 week doorga met mijn huidige schema en daarna overschakel naar de GS.

 

Groetjes!

Suddenly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hou wel in de gaten dat GS ook je EC verhoogt.

PK 13-14 kan je achterwege laten.

Verder kan je gewoon de info op het etiket aanhouden.

Belangrijk is hierbij dat je de GS eerst in lauw water oplost en dan bij je voeding moet deponeren zodat alles goed oplost en vermengt wordt.

Suc6 en laat ons even weten wat je er van vindt en of jij net als ons ook verschil merkt, ziet,ruikt en proeft :whistling

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach als je denkt dat toppen in een potje zitten kun je er net zo goed 450,- voor betalen. :P :whistling :specool :tu :( ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whistling

Er mag best aan verdient worden, want we werken allemaal niet voor onze lol.

 

Maar bijna 100 euro betalen voor een flesje voeding zou ik uit principe al niet doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

In principe ben ik het daar volledig met je eens.

 

Maar als je telt:

 

2 tot 3 liter pk 13/14 = 15-20 euro

1 tot 2 liter bioboost = 35-70 euro

 

Bovenstaand heb je dan niet meer nodig :specool

 

Maarja dat is maar mijn berekening. Laat ik in het uiterste geval 40 euro meer betalen. Dat zou dan minimaal 12-13 gram extra moeten opleveren. En, laat ik in het slechtste geval 1% meer drooggewicht overhouden ja dan is het al helemaal gans geil ohne ende! :whistling

 

Trouwens effe off-topic.

 

Ik heb deze ronde weeral 1 belangrijke les geleerd. Namelijk dat je pas water moet geven nadat de lampen minimaal 2 uur branden. Volgens mij vinden de planten dat veel veel fijner. Ik zie dat.

 

Maarja kan ook aan mij liggen natuurlijk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het zo bekijkt is het snel terug verdient idd, daar had ik ook al over nagedacht.

 

Maar de lachende derde is plagron op het moment denk ik :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ach als je denkt dat toppen in een potje zitten kun je er net zo goed 450,- voor betalen. :P :whistling :specool :( ;) ;) :P

 

Begin jij nou weer met je stomme opmerkingen?

 

Ga jij nou lekker verder met je waterwiet :tu ;)

 

 

suddenly,

 

probeer het nou maar eerst dan kom je er vanzelf (ook) achter en laat die betwetertjes die te beroerd zijn om wat euries uit hun zak te trekken om kwaliteitsvoeding te kopen maar schreeuwen.

Die weten (kweken) niet beter en zullen nooit beter (kweken) weten ook ;)

 

Ik denk dat je als Plagron lef (lees: zelfverzekerd moet zijn)moet hebben om deze dure voeding op de markt te brengen.

Dat doe je alleen als je echt overtuigd bent van de kwaliteit van je product en wat mij betreft heeft het zichzelf al bewezen.

Niet alleen bij de test maar ook in andere hokken( van bevriende kwekers).

 

 

gr. Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

tokkie heb je weer van dat witte poeder zitten snuiven?

Achja je moet ook ergens je zelfverzekerde ego vandaan halen om zulke k*t opmerkingen te maken. Beetje jammer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

goud is altijd duurder dan zilver,

precies hetzelfde met sannie z,n baccies en schimmeltjes terwijl je mychorizza van pokon kan krijgen voor 3 euro. Sannie zijn materiaal is uitgekiend tot op de bodem en dus goed materiaal en daar zit een prijs aan vast.

Je kan de pokon schimmels en baccies kopen maar verwacht dan niet hetzelfde resultaat.

Zo is het ook met plagron GS. en trouwens de hele lijn van plagron. Kost wat maar dan heb je ook wat.

 

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

peaches,

 

weet je wat jammer is?

 

Dat zo'n betwetertje als grafer iedere keer maar weer komt met zijn opmerkingen die nergens op slaan.

 

Blijkbaar heb je het niet helemaal gevolgd in het plagron topic maar ik heb zelden iemand zo dom en eigenwijs horen/zien lullen.

 

 

Vandaar mijn (misschien wat heftige) reactie.

 

Het is niet erg als iemand iets niet weet maar dan moet je ook niet doen alsof je het wel weet.

(als je nooit gesnoven hebt weet je toch ook niet of het wel of niet lekker is? :whistling )

 

gr. Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeg Sud,............je gaat me toch niet vertellen dat jij dat bent in je avatartje?? :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die GS is ook sterk verdunt he, een liter GS en PK13/14 kun je zo niet echt vergelijken. Met een liter GS kun je 1000 liter voedingswater maken, met een liter PK lukt je dit niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zeg Sud,............je gaat me toch niet vertellen dat jij dat bent in je avatartje?? :whistling

 

Ik zoek er nog heldhaftig naar, naar zo een ;)

 

Die GS is ook sterk verdunt he, een liter GS en PK13/14 kun je zo niet echt vergelijken. Met een liter GS kun je 1000 liter voedingswater maken, met een liter PK lukt je dit niet.

 

geconcentreerd bedoelde je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk ook dat hij dat bedoeld ja.

 

Green sensation is dikke pap, dus sterk geconcentreerd. :whistling

 

Weer teveel gerookt spint? ;)

 

gr. Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...