Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietland

Assen Van De Joint Bij De Aarde?

Recommended Posts

hoiz, ik had gehoord van een vriend dat het goed zou zijn moest je de assen van een joint wat in de aarde mengen... iemand enig idee? of doe je dit beter niet? anders wil ik het wel x proberen :no grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

probeer jij het en maak wat fotos ok ?

 

ben erg benieuwd.

 

Esmie je allegrootste fan kusjes !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok als dit een grapje is ben je een eikel, en zo niet dan gewoon dom :whistling .

 

In hoeverre schat jij de kans dat een beetje as van een joint door de wortels word opgenomen en dat dit dan beter werkt als wanneer je het niet doet? En in de as van een joint zit naast wiet altijd vloei en meestal nog redelijk wat tabak met allemaal troep erin.

 

kom op man, hou het een beetje normaal hier. ;)

 

 

en als je je het nog afvroeg:

NEE, wiet groeit niet onder blacklight :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

As is alkalisch.

Zie je goed als je wat as morst in je pH min. . . :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

as is zowiezo goed voor de grond denk maar is aan schrennen bij gras of heide op de veluwe steken ze hele stukken heide in de brand omdat het de grond opwardeerd en een jaar later staan er weer de mooiste heide struikjes ik denk niet dat het wat uit maakt of het van een joint komt je zou ook wat knipafval kunnen proberen

 

gr cannawates

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgensmij is as gewoon goeie compost, maar of het gaat opschieten als je de as van 1 joint bij je planten doet? Misschien als je delen als door je grond heen mengt van te voren, dat dat wel wil helpen. Maar je moet al veel jointjes roken wil het opschieten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij gaat alleen, net als bij houtskool, de ph waarde alleen wat omhoog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je pH stijgt er inderdaad van, maar ik denk dat die vriend van je houtas bedoelde. As van verbrand hout dus. Daar zit behoorlijk wat kalium in en een beetje fosfor... Het is alleen niet aan te raden om as van bewerkt hout te gebruiken zoals geïmpregneerd of gelakt hout.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je pH stijgt er inderdaad van, maar ik denk dat die vriend van je houtas bedoelde. As van verbrand hout dus. Daar zit behoorlijk wat kalium in en een beetje fosfor... Het is alleen niet aan te raden om as van bewerkt hout te gebruiken zoals geïmpregneerd of gelakt hout.

 

as word gebruikt door kwekers ja, maar dan gemengt met water en sterk verdunt want pure as is veelste geconcentreert..

het verijkt de grond inderdaad met kalium en een beetje fosfor..

 

greetz thug :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...