Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Grasshopper

Coffeeshop 'Highlife' in Goes ??

Recommended Posts

Ik ga zaterdag op vakantie, in de buurt van renesse dus in in de buurt van goes dus in de buurt van coffeeshop Highlife..

iemand ervaring met deze shop ? welke wiet is de beste ?? en welke moet ik absoluut niet kopen ?? :?: :?:

 

Greets grasshopper.. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter kan je niet naar de HighLife gaan.. sorry maar ziet er leuk uit misschien, maar de wiet daar vind ik niet echt geweldig..

Het gaat soms wel maar je krijgt niet zo veel. Voor 10 euro in Amsterdam kreeg ik meer dan voor 20 euro bij de HighLife.

 

Je kan beter naar de joker gaan, die is misschien wat minder bekend voor mensen die er niet wonen maar ze hebben wel betere wiet en je krijgt meer!

Super Crystal, Ak47, die 2 kan ik je in ieder geval aanraden :-D

Je hebt er voor 2,80 de gram Maroc bijvoorbeeld.. super goedkoop dus!

 

Als je de Grote Markt hebt, heb je aan de ene kant de Rabobank, aan het einde ongeveer, dan moet je het straatje in aan de rechterkant van rabobank (als je de rabobank van voren ziet aan de rechterkant dus.)

Hangt een bord, Joker met sterren.

 

Veel plezier :lol:

 

[edit]

Ohja.. als je toch bij de Highlife gaat, geen Thai kopen! Dat is bruin en je wordt er totaal niet stoned/high van. Van de highlife kan ik Citral wel aanraden.. daar wordt je super snel high van!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...