Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jaydeem

2e Kweek, Haze En Ww Uit Zaadjes

Recommended Posts

Heb eens wat pics geschoten met de lamp uit, de 2 ww zijn zo goed als klaar om geoogst te worden, heb ze gister alleen nog water gegeven, nog 1 watergift en dan knip ik ze denk ik. De Haze mag nog zeker wel 2 weken, nog niet veel bruine haren te zien.....

 

 

 

de haze, beetje wazig maar niet bruin :verrygood

 

bloeien%20028.jpg

 

 

 

bloeien%20030.jpg

 

 

 

 

bloeien%20031.jpg

 

 

 

volgens mij al aardig op weg naar het einde

 

bloeien%20032.jpg

 

 

 

bloeien%20033.jpg

 

 

 

De scrogg gaat ook nog steeds prima, denk niet echt veel opbrengst maar toch leuk om eens gedaan te hebben

 

bloeien%20037.jpg

 

 

 

 

Ben tot nu toe wel tevreden, bij de ww's zijn de toppen mooi dicht gegroeid, maar de opbrengst van de haze ziet er nog niet echt veel belovend uit.....

 

 

 

Ik denk als deze oogst voorbij is dat ik er even mee stop, omdat ik nu druk op het werk ben, en een restauratie project begonnen ben, heb ik niet veel tijd over..... en als ik zou beginnen dan eindig ik in de zomer, dat gaat denk ik niet goed komen op zolder!

 

Leuke winterprojecten dus haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal erg netjes uit. Een haze heeft altijd langer nodig dan het gemiddelde wietje. Gewoon lekker geduld hebben, je zal er rijkelijk voor beloont worden. Lijkt mij erg lekker...

 

succes met de knip :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...