Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Tapawingo

Bedankje Hier Voor Alle Personen Die Echt De Intentie Hadden Me Destijds Te Helpen.

Recommended Posts

Beste forumleden,

 

 

 

Hierbij wil ik persoonlijk bij deze de leden die echt de intentie hadden me destijds te helpen bedanken daarvoor.

 

Jullie weten zelf wel of jullie tot deze catogorie behoren.

 

Hellaas is dit afgeblazen, door oorzaak en gevolg, waar ik niet verder over uit ga wijden.

 

Zal met de tijd als Ik alles op rijtje heb zeker gaan beginnen.

 

Overweeg zelf om een vergunning her voor aan te vragen en wel alleen voor eigen gebruik,

 

Er is een plaatselijke politieke partij die me waarschijnlijk gaat helpen met de aanvraag ervan.

 

Doordat ik anders toch wel dure klant ben voor de nieuwe zietekostenverzekering, want heb per 1-1-2007 de overstap gemaakt naar andere die het misschien wel gaan vergoeden.

 

Ondanks dat ben ik zeer geintrigeerd geraakt in het kweken dat ik zeker dit met de tjd zal doen.

 

Ben tijdje uit de running geweest door griep met daaroverheen een hartinfart dat ik een uitval had van me lichaam aan de lnkerkant.

 

Voor mij gaat het nu al beter, want heb dat gedeeltelijk terug, en cardioloog zegd dat de uitval die ik soms nu nog heb over kan gaan, maar daar kan hij nu geen zinnig woord over vertellen en zal ik af moeten wachten.

 

Heb ook rekening te houden dat als ik ga kweken ik door ziekte soms niet aanwezig ben en bij me vrendinnen verblijf om uit te zieken.

 

Dus zal een systeem moeten worden dat op zichzelf kan draaien max. 4 dagen zonder tussenkomst van mij doordat ik er dan niet ben.

 

Ook zal ik rekening meoten houden met andere ziektes en beperkingen die dit met zich mee brengt.

 

Als ik zeker ben dat ik alles op rijtje heb, en er het geld/middelen voor heb, zal ik zeker beginnen.

 

En zal zeker een dagboek bijhouden ervan, wat ik gedaan heb tijdens de groei ed, zodat ik altijd kan kijken na tijdje wat er veranderd dient te worden dan wel aangepast verbeterd om tot betere resultaten te komen.

 

Heb verscheidene mensen gemaild over het probleem van mijn overgevoeligheid maar tot heden geen oplossing dan wel een advies, dus ga binnenkort op gesprek bij LUMC te leiden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...