Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Just4Fun

My First Boompie

Recommended Posts

beetje magertjes maar nog wel fris :no gewoon nog effe laaten staan niet haasten ;) die kunnen nog dikker worden geef ze de tyd ,en het komt wel goed :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

je aarde niet te nat maken/houden.

als je je vinger in de aarde steekt en hij voelt nog wat vochtig aan, dan heeft de plant onderaan de pot nog meer dan water genoeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Updeetje dag 59

 

Ik heb het idee dat ik nu langzaam aan moet gaan overstappen op alleen water. Please correct me if i'm wrong. (wauw engels :specool )

 

Sommige beginnen toch al langzaam aan wel duidelijk bruin aan het worden en ik ben bang dat ik dadelijk te laat ben en helemaal geen opbrengst meer heb. :(

 

Een paar heb ik al moeten ondersteunen want die hadden geen zin meer om recht te staan. ze waren een beetje top-zwaar. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 61 al.

Ben er hard over aan het denken om ze zondag om te gaan blazen. :specool

Zou ik dan erg te vroeg zijn, te laat zijn of valt dat wel mee allemaal en moet ik gewoon wat meer geduld kweken? :(

Geduld is helaas niet mijn beste eigenschap :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

he, ze zien er wel goed uit

maar ik denk dat het nu nog te vroeg is

zondag is natuurlijk nog een week te gaan.

 

geef je ze nu alleen nog water?

 

succes

 

greetz p

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

Hebben vandaag de laatste keer voeding gehad, vanaf morgen is het op water en brood. (brood is voor mij!) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

update dag 62

 

Vanaf vandaag alleen nog maar water voor de dames en a.s. zondag een frisse knipbeurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 64. nog 4 dagen te leven.

 

Hier weer een updeetje voor de liefhebber.

 

Beginnen wel vrij veel gele bladeren te komen, is dit normaal?

Zit nu op dag 3 met alleen afgezuurd water.

Ook hier en daar een paar kleine zwart fruitvliegjes gezien. Niks meer aan doen lijkt me?

 

Nog een vraag, voor het ondersteunen van de planten, wat voor soort stokjes kan ik in de aarde duwen zonder dat dit kwaad kan voor de dames. plastiek, hout...?

 

 

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

maakt ni veel uit welke ,hout of plastic

vergeling is normaal eindstadium plant

ik zou nog even wachten met knippen

nog te weinig bruine haartjes

geduld loont

ps iets vroeger stoppen met voeding

bevordert de smaak

ziet er mooi uit prima werk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oei, kijk wel uit voor vergelende blaadjes in je toppen, dat kan een aanwijzing voor toprot zijn. Als er een bruin blaadje uit je top komt ben je vaak al te laat, dit lijken me echter meer de fanleafs, maar toch goed oppassen, ik zie ook blaadjes uit je toppen komen die aan het vergelen zijn, trek je toppen eens open om het te controleren. LV onder controle?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als er een bruin blaadje uit je top komt ben je vaak al te laat, dit lijken me echter meer de fanleafs, maar toch goed oppassen, ik zie ook blaadjes uit je toppen komen die aan het vergelen zijn, trek je toppen eens open om het te controleren. LV onder controle?

 

Toppen zien van binnen nog netjes uit.

Ik zal eens extra gaan letten op gele en bruine blaadjes in de toppen :)

 

Het zijn nu ook hoofdzakelijk aan de onderzijde waar ze grotendeels geel zijn aan het worden. boven in zijn ze toch al een paar dagen het zelfde, maar worden niet erger.

 

lv is nu 28%, bij licht uit max 35%

 

En anders, ik heb de schaar al in de hand... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

toppie, houden zo. Kijken kijken en de rest erbij denken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles geknipt !! Zeer magere ronde wel, maar was te verwachten. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik had 500 gram nat , en toch nog 200 overgehouden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja we proberen het wel, is alleen een beetje lastig met zo'n opbrengst om toch positief te blijven. Maar fietsen kon ik ook niet meteen de eerste keer :whistling

 

 

 

Zodra alles droog is laat ik het weten hoe "zwaar" ze zijn. :specool

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Psies, alles moet leren. Het ging mij net zo. De eerste keer hield ik ook weinig over van 1200W, 250 gr droog geloof ik (heb het verdrongen... :specool ). De tweede ronde was al beter alhoewel het nog steeds geen gemiddelde oogst was. De derde ronde had ik goeie plantjes (mooie opbrengers) en het al een beetje onder de knie en wist ik toch nog weer een EC uitglijder te maken. Maar dat werd een mooie oogst, 960 gr droog. Toen snapte ik ook pas hoe hard toppen kunnen worden, en begreep ik dat mijn eerste oogst er leuk uitzag maar totaal geen gewicht in de toppen had.

 

Er zit dus een stijgende lijn in. Maak je dus niet druk, gaat bij jou ook gebeuren. En dan nog zal er wel eens een uitglijder of mindere oogst in zitten. Het blijft levend spul.

 

Het kan de volgende ronde alleen maar beter gaan, toch. Da's niet zo moeilijk :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja dit leer je door vallen en opstaan, ik heb al wel ZOVEEEL fouten gemaakt... maarja elke keer dat je iets fout doet, doe je de volgende keer anders (beter).

 

Succes man en lekker van roken :whistling

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites
Succes man en lekker van roken :(

 

:specool Dat roken laat ik wel lekker aan jullie over ;)

 

Ik ga er wel lekker een keer goed van op vakantie :tu

 

In ieder geval gedankt voor jullie opbeurende teksten :whistling

 

Just4Fun he!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik de stokjes, die ik op enkele eraan heb laten zitten, probeer te buigen, knakken ze meteen over.

Ik neem aan dat ze dan droog zijn.

 

Morgen ff een afnemertje zoeken en dan snel door naar de volgende ronde. ;)

 

Thanx voor jullie medeleven en ik zal de volgende ronde uiteraard ook posten en hopenlijk met betere resultaten! :whistling

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites
Netjes.. volgende verslagje soon neem ik aan..

 

Uiteraard, maar eerst de hoogstnodige verbouwing, ff laten keuren hier uiteraard, en dan de harem weer heropenen. :whistling

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: GEWELDIG VERSLAG :)

 

heb het met veel plezier gelezen

 

en idd zoals meerdere heir al zeiden van fouten leer je alleen maar ben tot nu toe met elke kweek nog 200 + gegaan :)

 

super

groeten chris

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Chrizzie,

 

Dit kweekverslag is reeds lange tijd afgerond. Als je ons op de hoogte wilt stellen van je eigen ontwikkelingen kun je natuurlijk altijd een kweekverslag zetten. Er zijn vast meerdere kwekers geinteresseerd in je schijnbaar goeie ontwikkelingen.

 

Op aangeven van de topic starter is het topic hierbij afgesloten.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...