Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
growertjen

Vloei Strak Rond Tipje Krijgen!

Recommended Posts

Hier is een handige manier om je tipje strak in je vloei te krijgen.

Als je moeite hebt hiermee, steek dan de vloei (aan uw zijde) in de gleuf die tussen het tipje en het afgescheurde deel is van het tipje (4mm diep) en dan gewoon verder rollen, nooit meer probleem met tipjes die er uit vallen.

 

Heb het net ontdekt dus ik dacht ik laat de WF-blowers het weten :(

 

 

Growertjen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook nooit aan gedacht kan nu iets van 3/4 jaar zelf draaien maar dit is best makkelijk. Maar zodra je hem eenmaal erom hebt maakt het eigelijk niet meer uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan ook de vloei iets nattig maken, het gedeelte dat tegen de tip komt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp echt nie twat je bedoelt, als je de vloei strak om de tip wilt krijgen, moet je gewoon een pakkie van-nelle kopen en ff lekker gaan oefenen, na een tijdje gaat het steeds beter:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had ik ook is uitgevonden , alleen is het echt te veel gekut om dat elke keer goed te krijgen , gewoon goed leren draaien :verrygood

 

wat ik altijd doe is de tip een stukje laten uitsteken zodat je geen vloei daar hoeft weg te branden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gooi altijd eerst de shag en de wiet erin zodat dit tot het einde van het vloeitje zit. aan de kant van het tippie laat ik altijd wat ruimte over dus dat er wat vloei uitsteekt. de joint draai ik altijd in een cone-vorm. als je hem helemaal goed dicht hebt (dus hele plakrand likken) met een peuk oid de bovenkant iets terugduwen zodat je de bovenkant van je joint dicht kan vouwen. pak m bij t dichtgevouwde einde en ff schudden (nooit doen met zelfgebouwde l-vloei) de tip verschuift naar een strakker deel en je jonco is lekker strak...

veel rookplezier

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat ik altijd doe is de tip een stukje laten uitsteken zodat je geen vloei daar hoeft weg te branden :verrygood

is vies he :verrygood

maar als ik binnenste buiten draai dan gaatie altijd wel strak om de tip dus maybe een tip(vat je hem) voor de mensen die het nog niet helemaal lekker kunnen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...