Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
The Afghany Warrior

Snelle Webshop Boys...

Recommended Posts

Nee de dierentuin was hier net opgeruimt stuurt er weer zo'n webshop zaadjes mee !!

 

Dus jongens en meiden niet bestellen bij die webshop want dan gaat je dierentuin weer open....

 

10 Shack1

10x Herijunana ( wat overigens iets met wond heeft te maken rare naam voor wiet, kreupelestam ?)

 

Dus bij 1 potje Bacto en 1 potje Mycos 20 zaden ...

 

En .... gisteravond betaalt pakketje kwam net binnen !!!

 

Top hoor wou ik ff kwijt ..

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

das mooi voor je, ik heb er ook besteld maar geen zaden pour moi ....

wel lekker snel inderdaad :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar je hoeft ze niet te ontkiemen TAW :specool . Laat lekker liggen tot volgend jaar als je weer eens wat anders wilt proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij heeft TAW een soort natuurlijke drang om elke wietplantje of zaadje wat in zijn omgeving is moet worden grootgebracht en opgerookt :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja welke gezonde kweker heeft dat niet? :j

 

Met die gratis zaadjes NLX ga ik zoiezo een mini selectie doen binnenkort, voor een moedertje voor buitenstekken :specool

 

 

 

Stonezeeee!

 

 

NEUS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij ben ik zo stoned :specool of aangeschoten :j dat ik niet weet om welke shop 't gaat. Groentjes Binky-Toy

Share this post


Link to post
Share on other sites
:specool Hmmm... Binky is weer helemaal bijgelezen. Aangezien ik nieuw ben hier, en nog niet alle topics heb kunnen lezen, mis ik soms nog wel is wat. Groentjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tof dat je tevreden bent TAW :specool

 

Die zaden had ik erbij gedaan omdat je op zoek bent naar een bepaalde plant,die herijuana bv is een echte old school pot;een keiharde indica welke in 8 weken is afgebloeid,deze gekruisd met de exotische maar oh zo krachtige smm welke je zo lekker vond.

 

Deze zakjes heb ik er dus bij gedaan omdat ik weet dat je op zoek bent naar iets byzonders,denk nu niet dat ik bij elke bestelling 2 zakkies zaad ga doneren he :j

 

De zaadjes bederven niet,das het mooie verschil met een stekje :huh:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik ben dan ook en mongool. Ik heb gister niks gedronken maar wel aan de olie!!

Welke webshop???

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

ertje ik denk dat die ook weleens in de banner staat hierboven...

met zon wazige buitenaards wezen erop :specool

 

groetn

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee er komen er mer voorbij.

En die hebben geen Shack 1 in de zaden buidel. Of zit ik er naast. Ken ze allemaal wel dacht ik. Maar denk dat het om de nieuwe gaat :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd alien heeft geen shack,

die dierenaanbrenger voor taw zijn dierentuin is san.

Hoe taw het altijd maar kan uitleggen is niet te geloven,

de manier waarop hij het schrijft,

de nieuwe brusselmans, :specool

als je dat zaad zal getest hebben warrior, zal je afgaan op de composthoop vliegen. :j

 

groets esko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na het eerste gedeelte gelezen te hebben van dit topic ben ik wat gaan experimenteren met de link.

Ik vond al snel een shop.

 

Groetjes,

 

Romy

 

Weet alleen niet of het de bedoeling is om al te gebruiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Romy:

 

hahahaha, I like that, smart guy!!! :no :j Volgens mij mag het al wel. Maar nog geen grote ruchtbaarheid, dat bepaald de eigenaar,..ofzo.

 

mzzls :huh:

 

(PS: idd hele snelle afhandeling :specool )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Deze zakjes heb ik er dus bij gedaan omdat ik weet dat je op zoek bent naar iets byzonders,denk nu niet dat ik bij elke bestelling 2 zakkies zaad ga doneren he :specool

Jammer want dan kon ik een zaadhandel opzetten.

 

Yo ik dacht dat het een startstunt was om de webshop ff te boosten, ik had het doosje al bijna weggegooid toen ik vanuit mijn ooghoek een geel flappie zag dwarrelen ..

 

Nou ja het belangrijkste is dat deze shop in staat is om een bestelling gewoon zoals het hoort meteen te versturen zodat JIJ kan rekenen op je spullen.

 

Groet

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...