Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
marijuanaman

Voor het eerst aan de vaporizer.....

Recommended Posts

Zo mense ik zal me effe voorstellen ik ben marijuanaman . Ik ben nieuw op dit forum. Ik had gisteren weer een lekker stonede avond. Eerst effe naar de shop gegaan en toen met mijn maten op een bootje zitten smoken, een vriend van me had een vaporizer dat had ik nog nooit geprobeerd dus daar moest ik hetr mijne van weten . Na meerdere joints(weed en hash) te hebben gesmoked gooiden we de weed in het cupje van de vaporizer en ik mocht als eerste: wow wat word je daar high van zeg. Ik moestr naar huis lopen ik geloof dat over het kleine stukje nog nooit zo lang had gedaan en dat terwijl ik toch al een jaar of 7 blow!!!!!!

 

nou dat was het de groeten aan alle stoners!

Share this post


Link to post
Share on other sites

welcome on board !!!

 

ik hoop dat je het hier een beetje naar je zin krijgt

en je vlug thuis voelt tussen al die andere stoners

 

cya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat vaporizer gedoe lijkt mij ook wel kicke, vooral omdat je dan pure thc naar binnen werkt i.p.v. teer en koolstof die je in een joint hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is inderdaad relaxed roken van zon ding en het mooie is dat de damp

niet heet of scherp is het heeft een lekker milde smaak. :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmmmmmmm........Vaporizer een vriend van me eeft er ook zo één en dat is inderdaad lekkkkeeeerr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mag ik vragen wat un vaporizer is? :?

Mag je vragen.. of je er ook antwoord op krijgt weet ik niet :twisted:

Nee geintje.. het verdampt je wiet, het is een soort verwarmer die zorgt dat het niet verbrand maar wel verdampt.. dus geen ----EDIT----verwekkende stoffen of teer.

Op die manier zuivert het je longen dus wel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de deze, en is wel echt een tegek ding, soms wel wat groot voor te vervoeren maar voor de rest, top :lol: :lol: :P

 

www.de-verdamper.demon.nl/

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat zijn die dingen verdomd duur kun je niet op de 1 of andre manier 1 zelf make met een bol glas ofzo en dan je aansteker eronder???? sugesties aub

Share this post


Link to post
Share on other sites

eh, zelf maken... euhm try it!

 

owja en vertel ons dan wat je hebt gemaakt... :lol:

cuz i dont think you can make a vaporizer on you're own

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan ken jij nie goe denke want hijs bijna af ik heb een soldeerbout gebruikt als verwarming alsie af is post ik wel een pic

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan wel maar je moet de vlam en de temperatuur heel nouwkeurig doen. je kan het met een verfpistool. maja als er iets mis gaat dan zit je wel aan een verfpistool hijsen. geen aanrader

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee, der staan hierbove 4 sites, waar goeie (minder dure als die de-verdamper) vapo's staan

maar weet iemand ook waar je zulke in nederland kan kope?

bewn namelijk van plant 1tje te kope...

btw, ze hadde ze op

www.grow-it.nl een vapo, maar die hebbe ze weg gehaald, kwaliteits probleme, ze zijn al op zoek naar nieuwe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...