Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tuinkabouter2003

Degelijke Growshop In De Buurt Van Antwerpen

Recommended Posts

Jo

 

Ik zit met een probleempje, waar moet ik heen zonder te veel rondrijden om mijn spulletjes?

Vroeger hadden we hier in t centrum van Antwerpen een klein maar degelijk goed growshopje de"FLOW"!!!

Ja er waren hier dus toch enkele narigheden tussen justietie en sommige hypocriete stellingen in de wetgeving waardoor het nu verleden tijd is met de FLOW, zeer jammer!!!, niet enkel voor flow zelf. :)

 

Ik heb zelf geen rijbewijs&auto :specool , wat vroeger niet nodig was om effe naar de FLOW te gaan vo wat spulletjes maar nu.... moet ik telkens een driver +auto zien te vinden als ik weer eens wat nodig heb.

 

Nu hiervoor dus , ik zoek een adres van een goede growshop in de buurt van de grens richting antwerpen.

Dit omdat ik mijn ma niet kan vragen om heel de noorderbuuren af te rijden om een goed zaakje maar haar een adres wil geven waar we heen moeten rijden, snap je men ma wil me wel effe helpen maar niet t ganze land doorrijden, hiervoor dus begrip, goede mama ;)

 

tgeen ik nodig heb is; calibreervloeistaf voor ph/ec meter, koolstoffilterje voor 1X400watlampje, volledig assortiment bio bizz voeding, en dan de myco en bacto schimmels van sannie eventueel als hier niet te ver voor moet omgreden worden.

 

met vrindelijke groeten,

 

mazzels :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dacht ik eerst ook maareuu , moet je is zien naar die verzendingskosten(;), zulke bussen wegen al snel enkele kilo's bij elkaar.

 

Dus als er hier mij iemand een adresje kan geven , die zijn er heus wel!!!

want dan komt die verzendingskost van wss al direct minstens 33€ een pak duurder uit , zo ver is roosendaal bv ook niet.

toch het proberen waard?

 

wie verteld er op ?

 

mazzels :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigenlijk een raar topic,je stelt een vraag,en op het einde beatwoord je je eigen vraag?Er zijn bij mijn weten al een paar growshops in Roosendaal :specool :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

growshop De Groene Vinger in hoogerheide (10 min van putte) maar heeft geen bacto enz.

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
eigenlijk een raar topic,je stelt een vraag,en op het einde beatwoord je je eigen vraag?Er zijn bij mijn weten al een paar growshops in Roosendaal :specool :blink:

 

hij vraagt alleen of er shops zijn, korter bij antwerpen omdat hij geen vervoer heeft

ik vind dit dus geen raar topic hoor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik woon ook in antwerpen en heb zelf geen auto/rijbewijs.

De bus nemen is geen optie?

 

Volgens mij is online orderen het makelijkst...

 

Growertjen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...