Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
lagoa

Legaal En Maximale Opbrengst

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben hier al een tijdje lid en heb al veel info vergaard. Ben nu bezig met mijn eerste binnenkweekje onder TL. Dit is enkel om ervaring op te doen, het heeft mij toch zo goed als niets gekost.

 

Nu mijn vraag, ik ga volgend jaar op kamers/kot (in België!!!) en ben van plan daar een eerste serieuze binnenkweek te beginnen, maar liefst legaal, vermits er daar nogal veel gecontroleerd wordt naar ik heb horen zeggen.

Zo kwam ik op het volgende idee; als ik nu een een kast maak van 1meter diep, 2meter lang en 2.5meter hoog, ik maak vanonder 1 grote aardebak (100cm*200cm*40cm) dus 800liter (met de nodige voedingstoffen uiteraard) en zet in die kast 2, vooraf zelf geselecteerde stekjes van de beste moeder, elke plant onder een 250watt lamp en laat die 7-10 weken groeien zoals bij de buitenkweek. Daarna natuurlijk nog de nodige weken bloei.

Als ik dit doe met bvb B52, een soort met een hoge opbrengst, hoeveel gram droog zou ik er dan van kunnen halen?

 

Alvast bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat je in belgie nog altijd wel veiliger zit dan in nederland ivm controle.

 

het is hier gedoogd om 1 plant te hebben en 3 gram op zak te hebben :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

yup

 

eerst en vooral, niet té veel aandacht aan mijn reply geven, ik ben zelf nog maar een kweekn00b (2 plantjes staan voor de eerste maal), dus naganoeg alle info die ik je geef is gewoon vergaard door hier wat rond te lezen de laatste weken en dus niet uit eigen ervaring.

 

in Belgiê is 1 plant per volwassene gedoogd (als ik het goed begrepen heb), ik vermoed dus dat je met 2 volwassenen moet zijn om 2 planten te mogen hebben staan.

 

Echter, het is nog steeds illegaal, en heeft gewoon 'laagste vervolgingsprioriteit zolang er geen overlast is'.

 

Daarbij is het ook niet toegelaten om hulpmiddelen (zoals een lamp edm) te gebruiken.

 

Hoeveel je droog kan afhalen per plant is moeilijk op voorhand te zeggen, maar volgens dat ik hier las moet je rekenen op ongeveer een 0.5 tot 1 gram per gebruikte watt (0.5 voor beginners en 1 voor gevorderden)

 

Scroggen kan misschien een iets hogere opbrengst geven?

 

Ga je chemische of biologische voeding geven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga met een vriend van mij op 1 appartement zitten, dus normaal kan 2 planten dan wel.

Maar geen hulpstukken... dat is minder leuk om te horen.

 

Ik ga biologische aarde gebruiken samen met chemische voedingstoffen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik denk dat je in belgie nog altijd wel veiliger zit dan in nederland ivm controle.

 

het is hier gedoogd om 1 plant te hebben en 3 gram op zak te hebben ;)

 

 

en in België?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Skyhigh? weet je nou nog niet de regels van NL ;)

 

Belgie : 1plant - 3gr op zak - hoeveel in huis?

NL : 5planten - 5gr op zak - 30gr in huis

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...