Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dagobert D

Ec Waardes Organische Voeding

Recommended Posts

Beste medegrowers.

 

Ik maak een kuip met water aan van 10 liter,en voeg daar mijn organische voeding toe,welke te zeggen biobizz,en guano vloeibaar.

Als ik deze meng met water,blijft mijn Ec 0,4 of ik nu 1ml meng of 10ml meng,het blijft 0,4

Mijn vraag is dit normaal?. Zoja brengt dit mijn plantjes in gevaar.

volgens mij zijn de waardes te laag??

En ik zou graag een tip willen hebben,voor een biologische pk-13-14,en waar deze online te bestellen is :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit lijkt me niet in orde, aangezien het kraanwater al ongeveer een EC heeft van 0.7....

 

Is de meter geijkt????, Misschien is hij wel stuk aangezien hij ook niet oploop naarmate je de EC verhoogt...

 

grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

je werkt met Biobizz,wel deze voedingslijn heeft toch een biologische booster?Topmax,samen te gebruiken met Biogrow,Topmax moet je langzaam opbouwen tot 2 weken voor de oogst...

Ec meter stuk?Klopt niet hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd zoals m'n waarde collegea zeggen, ff de EC meter ijken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik ook biobizz, alleen ik doe het meer op gevoel nu en niet door middel van de ec meter.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik gebruik ook biobizz, alleen ik doe het meer op gevoel nu en niet door middel van de ec meter.

 

ik gebruik ook biobizz en ik hep deeze ronde ook geen ec meter gebruikt

de volgende ronde wel weer voor controle maar als je eenmaal de goede

koktail hept gevonden dan hep je ijgelijk geen meer nodig alleen als er

in je aarde niet goed zit dan kan je hem nog gebruiken.

mijn oude is ook stuk moet nog nieuwe haalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beste medegrowers.

 

Ik maak een kuip met water aan van 10 liter,en voeg daar mijn organische voeding toe,welke te zeggen biobizz,en guano vloeibaar.

Als ik deze meng met water,blijft mijn Ec 0,4 of ik nu 1ml meng of 10ml meng,het blijft 0,4

Mijn vraag is dit normaal?. Zoja brengt dit mijn plantjes in gevaar.

volgens mij zijn de waardes te laag??

En ik zou graag een tip willen hebben,voor een biologische pk-13-14,en waar deze online te bestellen is :smoke

Er is maar een compleet 100% biologische voedingslijn waar je ook de beste resultaten kan behalen en deze is bij verschillende webshops te bestellen onder andere bij mount kailash te winschoten maar ook bij de diverse growshops zie www.biogreen.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook bac brengt binnenkort (deze week..?) een bio-lijn uit met een biologische PK-Booster... :smoke

 

p.s. verkrijgbaar via de webshop van wietforum!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ook bac brengt binnenkort (deze week..?) een bio-lijn uit met een biologische PK-Booster... :smoke

 

p.s. verkrijgbaar via de webshop van wietforum!

word deze ook getest??? veel fabrikanten zeggen dat ze biologisch zijn weinig tot geen kan dit aantonen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze lijn is mede ontwikkeld door ''onze eigen" bio-koning sannie, is hier verteld op het forum!!

neem aan dat hij ons niet in het ootje loopt te nemen... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er is maar een compleet 100% biologische voedingslijn waar je ook de beste resultaten kan behalen en deze is bij verschillende webshops te bestellen onder andere bij mount kailash te winschoten maar ook bij de diverse growshops zie www.biogreen.nl

op wat baseer je zulke uitspraken?????? :no :smoke :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haal de info brochure bij je growshop of kijk op www.biogreen.nl of neem met een van de biogreen vertegenwoordigers contact op

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haal de info brochure bij je growshop of kijk op www.biogreen.nl of neem met een van de biogreen vertegenwoordigers contact op

dat deze voedingen biologisch zijn,daar twijfel ik niet aan,maar het gaat over de volgende stelling:

Er is maar een compleet 100% biologische voedingslijn waar je ook de beste resultaten kan behalen

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 complete lijn??Ik ken er meerdere,ook compleet en 100%biologisch,waar je de beste resultaten mee haalt,dat is een uitspraak die alleen kan gedaan worden indien je al deze lijnen objectief en onafhankelijk kan testen,ruik ik hier eigenbelang????Spam????

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry hoor maar dit neigt naar sluikreclame Palermo.... :smoke

om er dan nog maar een schepje boven op te doen;

De bac-voeding en stimulatoren zijn gegarandeerd biologisch en zijn gecontroleerd en gecertificeerd door de Soil Association (www.soilassociation.org).

Hierdoor mogen ze het welbekende EKO logo voeren :no ...

 

ruik ik hier eigenbelang????Spam????

:o ,je was me net voor rataplan...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad :no

De voedingen welke ik en vele mede growers al jaren gebruiken,worden straks verkocht in de productlijn van bac.

Hoogwaardige organische basis voedingen en vooral het werken aan een bodemleven dmv stimuleren.

 

Bio rules :smoke

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
ook bac brengt binnenkort (deze week..?) een bio-lijn uit met een biologische PK-Booster... :smoke

 

p.s. verkrijgbaar via de webshop van wietforum!

 

Huh?

 

Wat weet jij meer dan ons?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze gister zelf ff gebeld omdat ik wat vragen had naar aanleiding van de bio-folder die ik zag liggen in de GS... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ja

 

Voor degenen die het nog niet wisten;ER KOMT EEN WIETFORUM SHOP :no

En daar zal de komplete bac biologische voedingslijn verkocht gaan worden,en nog velen andere hebbedingetjes :smoke

 

Maandag 23 oktober is onze streefdatum om online te gaan........ik kan niet meer wachten

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vandaag de eer gehad om van mijn growshop gratis zo een proefpakketje mee naar huis te nemen om uit te testen :no :o !

Ziet er allemaal gelikt uit en heb er op de 1 of andere manier een heel goed gevoel over deze bio-lijn van bac,ook omdat de schimmels hier bij aanwezig worden geacht!

Verder ook o.a. een potje boordevol vitamientjes en een pk-booster,kan niet wachten dus...

Het enige wat ik miste waren de bascterien die bij de rhyzosis-lijn onder de naam bacto vallen,zijn het potje met vitamines en aminozuren hier ter vervanging? ... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...