Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Krabhamer

Tripreport Krabhamer

Recommended Posts

Joow, ben ik weer net lekker geslapen en geen kater of after effects (alleen een beetje wazig/vaag) dus nu kan ik ff een normaal report maken

 

Zaterdagmiddag,.. ik rij op de fiets naar terneuzen een ritje van zo'n 6 km en haal mijn maat op en samen gaan we naar de shop, eenmaal in de shop zeg ik dat ik paddo's wil eten dus ik kreeg er gelijk een paar tips bij en een beetje uitleg.

Ik de mexicaanse genomen omdat dat de ''lichtste'' soort was.

Toen hebben we ze in de koelkast gelegd om ze later op de dag op te eten.

Toen ben ik weer naar huis gefietst en heb ik ff gegeten en ben ik met de scooter weer teruggegaan.

Eenmaal daar ff mijn zakken volgedouwd met dextro en een shitload aan water bij me gezet.

 

Eten,.. Gatverdamme wat een walgelijke dingen aaaaa tog maar een halve portie opgegeten echt superranzig echt niet te filme gewoon BAH !!

 

Het begin,... Het begon een beetje in te werken en opeens begon alles te draaien en ik had een opgekropt gevoel in mijn keel, maar plotseling kwamen er eens een stuk of 6 man binnen die dik aan de speed zaten en binnen no time was het een lawaaierige teringherrie met geschreeuw en gezeik langs alle kanten, WEG HIER dacht ik bij mijn eigen dus ik ben samen met mijn maat gaan lopen naar een parkje en onderweg begonnen we zeeeer ruure dingen te zien

'' he man check die stoep check die stoep het is helmaal groen :blink: ''

'' Ja man ik zie het ook ''

''hee het is opeens wreed oranje wtffff''

Zaten we daar op onzen knieen naar de stoep te staren hahah

Onderweg ben ik nog een stuk of 4 keer op 1 been gaan staan wat overigens perfect lukte maar ik voelde met wel heel steil naar achter hellen zonder dat ik viel ''VET MAN KIJK MIJ '' boem op me muil haha

 

Dus we waren klaar met staren en krom doen en gingen weer trug het was nog steeds een bende in huis en daar had ik geen zin in dus vroeg ik aan Secoo of hij ff mee wou lopen (weer al ) dus wij maar lopen en praten over allerlei shit en steeds dacht ik dat ik beesten in de bossen zag haha.

 

Het einde,.. Toen waren we weer trug in de flat en ging ik eens even op de pc kijken met veel moeite aangezet en toen heb ik de bovenste post geplaatst .

Maar ik zat een poosje op de pc en ik stond op en ik voelde me weer totaal nuchter ???? niet dat het wat uitmaakte want ik heb een reuze gestoorde tijd gehad.

 

Oordeel,.. het was echt een superweirde ervaring , in het begin miss 3 kwartier BAD gegaan maar daarna gewoon echt zwaar gespaced.

Ik denk niet dat ik het nog snel zou doen want de smaak was zoo walgelijk, en de ervaring was echt heeel gestoord (wel leuk) maar ik denk dat het over een jaar of 2 pas weer gaat gebeuren tot die tijd blowe en miss met oud en nieuw nog een pil.

 

Beetje lang verhaal maar ik heb ervan genoten en dit wou ik even kwijt

greets Krab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zooo klinkt wel wreet haha!

 

Lijkt me wel lachen om een keer te doen maar wel heel apppart haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt strak !

Paddo´s voor mij hoogstwaarschijnlijk a.s. zaterdagnacht :verrygood .

Ik zal ook een report neerposten hier.

 

Greets,

 

Chilltyperiod

 

ff een blowtje draaien nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...