Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Krabhamer

Extra Stoned/high Worden

Recommended Posts

Jooww,

 

Wat doen jullie om extra stoned te worden ??

Ik zat zaterdag met een paar maten te Blowe en opeens zij MIjn maat eej ik heb overlaatst iets op tv gezien over blowen en daar hadden ze een trucje waar je helemaal van de wereld gaat voor 10 seconden.

Wij allemaal wtf lul je nou doe voor dan, dus hij deed het volgende.

 

Ga op je tenen en 4 vingers zitten (dus op je tenen en allebei de handen 2 vingers, wijs en middel)

dan moet je zo lang je maar kan tot je buiten adem raakt heel diep in en uitademen.

vervolgens ga je staan doe je je duim in je mond en blaas je keihard en dan gelijk gaan zitten.

 

IK werd gewoon helemaal wous en het is ook nog eens goed voor een zieke lachkick want als je met zijn allen zo in de kamer zit :blink:

naderhand lag ik nog steeds in de scheur zelfs toen ik niet meer skaffa was.

 

Dit is dus een aanrader wat doen jullie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

draai een vette goeie hasjie en draaai een pure sterke wiet in twee verschillende jointjes

doe ze allebei in je mond na dat je van beide wat ge rookt hebt en neem een paar diepe halen

en als je echt wilt space doe je het die hasj en wietjoint tussen je middelvinger en je wijsvinger en tusen je middelvinger en ring vinger maakt een vuist met een gaatje erin en doe aan de onder kant je duim erin neem een diepe heis en bijna op het eind van je heis snel je duim eruit :blink: :kill: :evil:

 

Dan ga je pas echt spacen :( :lol: :D :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

die is wel grapig ja je kan ook diep in en uit en dan houd je je adem in en dan drukt iemand op je borst tegen een muur :) had ik bij een maat gedaan toen leek het net alsof hij een epeleptische aanval kreeg,

is niet chill je krijgt er kop pijn van is gewoon je hersenen geen zuurstof geven en daardoor bewusteloos raken

 

of je kan je zelf in een coma tegen de muur aan rennen dan ben je paar dagen van de wereld :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
of je kan je zelf in een coma tegen de muur aan rennen dan ben je paar dagen van de wereld :)

Na basejumpen zonder parachute ben je compleet van de wereld. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...