Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sjakienlx

Nlx Outdoorgrow!

Recommended Posts

hey

 

mooi man, leuk ook dat droogkastje, wil ik ook wel gaan bouwen, hoe hoog en hoe breed is die van jou, en hoe heb je dat fannetje aangesloten op 220 of kant en klaar gekocht?

 

groetjes1

 

 

de maten van het kastje zijn 40cm x 40cm en 75cm hoog

Ik heb een pc-fan besteld en die aangesloten op een oude telefoon-oplader, dat is meestal rond de 5Volt, de fan is echter geschikt voor 12V dus draait ie alleen wat langzamer..maar hard genoeg hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan ze ook op 15 volt zetten ipv 12.. gaat hier prima in ieder geval.

had ooit wel een keer zelf kortsluiting gemaakt met monteren en dan isti kapot ook. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, ik ben uit angst voor de spint die mijn plant teistert toch één plant ietsje eerder gaan knippen dan gepland, maar 't scheelt slechts een aantal dagen dus de schade valt mee.. :no

 

Ik ben gisteravond begonnen met knippen en heb nu zo'n 5 takken gehad, je ziet haast nog niet dat er iets weg is, vanavond weer verder.. De andere NLX laat ik nog een weekje staan, die is iets minder hard gegaan..

Dit is wat ik er tot nu toe af heb geknipt :)

 

 

dsc01010jk1.jpg

 

 

 

dsc01011ui8.jpg

 

 

 

dsc01012hs6.jpg

 

 

 

dsc01014hz5.jpg

 

 

Als ik 't zo is inschat is dat handige kastje wel wat aan de kleine kant joh... :verrygood

 

 

Greetz Sjakie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat wordt een lekker wietje straks.. Kijk uit dat je hond t hokje niet inloopt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou dat was het dan voor dit jaar, de buit is binnen..!!! :smoke

 

ik heb nog niets gewogen maar het is iniedergeval een leuke opbrengst zo voor de eerste keer kweken op het balkon.. :no

 

 

dsc01015tv0.jpg

 

 

dsc01018dx5.jpg

 

 

dsc01019nq2.jpg

 

 

iedereen bedankt voor de hulp he

groetjes Sjakie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...