Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ZuidKweker

Toch Nog Maar Een Swazi

Recommended Posts

Na een niet zo fijn resultaat vorig jaar ( Mexican Sativa, sommigen kennen misschien mijn verslag erover op Hennepdesk.nl) dit jaar toch maar weer eens aan de kweek geslagen.

 

Het jaar begon behoorlijk teleurstellend toen geen enkele (!) van de 20 zaadjes die ik hier in de buurt heb gezaaid boven de grond kwam.. Dat was dus voor 50 euro die ik net zo goed in de shop had kunnen uitgeven.

 

Gelukkig had ik 2 Swazi-zaadjes bewaard en heb ik die toch nog weten uit te groeien tot een mooi vrouwtje. Deze plant is jammer genoeg niet erg groot geworden maar hij staat nu toch al aardig mooi in de bloei. Ze glinstert al lekker in het zonnetje :wacko: en ondergetekende krijgt hier erg veel zin van om er ene op te steken :lol:...

 

Nu heeft mijn plant de laatste paar dagen last van bruine punten aan de fanleaves.. Ik maakte me meteen zorgen over schimmel maar zolang het niet bij de toppen in de buurt kwam leek het me geen probleem. Maar vanmorgen zat er dus helemaal onder aan de plant zo'n bruine zooi op een klein topje. Genoeg om mij an het fietsen te krijgen richting de growshop.

 

Gelukkig kon de kerel van de growshop me geruststellen.. Geen schimmel maar wél een teveel aan voeding. Omdat ik alleen een enkele keer koemestkorrels erbij heb gegooid lijkt dit me erg sterk maar die kerel was ervan overtuigd dat het hierdoor kwam.

 

Thuisgekomen dus meteen 30 liter water bij de plant geflikkerd (ja ik weet dat t niet ideaal is maar gezien het feit dat ie in de volle grond staat leek me dit geen probleem) om het teveel aan voeding eruit te krijgen. Nu maar afwachten dus...

 

http://www.mijnalbum.nl/Foto=QNTTQVWN

 

http://www.mijnalbum.nl/Foto=HVGQONCE

 

http://www.mijnalbum.nl/Foto=EVD4CVPH

(ik ben al aant voorgenieten =D)

 

sorry van de slechte foto's maar dat krijg je met mensen die hun camera nog geen 5 minuten willen afstaan.. ik zou er wat beters van gefrikandelt hebben maar goed..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die laatste foto zou ik ook verwijderen , er kunnen namenlijk ook wouten meekijken :wacko:

maar toch mooie plantjes :lol:

 

Schaapie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat jullie de opsporingskunsten van onze blauwe vrienden erg overschatten.. en dan nog.. voor 1 plantje van een meter bij iemand aan de deur komen?

Ik zorg met mijn enorme struik nou niet echt voor overlast...

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha dat vind ik ook nogal overdreven, hij heeft 1 plantje, geen loods vol (nouja niet op de foto iig :lol: )

Ziet er toch mooi uit, je zal er zeker een lekker rokertje vanaf kunnen halen.. hoop voor je dat hij een beetje rotvrij blijft

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja die laatste foto zou ik ook verwijderen , er kunnen namenlijk ook wouten meekijken :wOOt

 

Schaapie

 

stel je eens voor. :kill: :wacko:

 

maar toch mooie plantjes :lol:

 

I agree :wacko:

 

laat die foto maar lekker staan als je dat zelf wilt zet er anders van die streepjes voor. :wacko:

 

bakerr. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag opnieuw alle bruine plekken van het voedingsoverschot weggeknipt en nog een keer gespoeld..

In de zon zien de toppen er echt lekker uit :lol: de bovenkant van de toppen is een beetje wit van de kristallen maar als je de topjes eronder bekijkt zitten ze echt knal vol met hars :wacko: (ik probeer er vandaag of morgen een foto van te krijgen, heb zelf geen camera)

 

Cheers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...