Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
blow

4m2 Mijn Opstelling

Recommended Posts

ja sorry ad ik had niet zo gedacht dat t over zou komen dat ik geen plan zou hebben

ik heb zelf de volgende opstelling staan en draaien momenteel wou alleen eff weten wat de mensen er zelf over dachten dus vandaar excuus

 

Mijn opstelling als volgd :no

 

Ik heb 4m2 totaal

-4x 600 lampen hangen (en strax evt een 400w in het midden erby)

-2000m3 afzuiging

-250m3 inblaas

-60x pp in 3l potten

 

Het is gewoon een vierkant dus 2x2m

mvg blow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom 3L potten en waarom zo'n kleine inblaas, de inblaas moet altijd 2:1 zijn anders zuig je een vacuum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 3l potten die had ik toevallig nog staan omdat ik de stekken moest plaatsen ...

 

de inblaas van 250m3 is puur voor extra zuurstof op de grond.... boven op mijn normale inlaat (extra dus)

 

zou ik vandaag nog die 400 w erby hangen met deze spec,s of zeggen jullie van ??? omdat ik ik dan ook weer een grotere afzuig nodig heb denk zelf al dat ik op het randje balanceer met t aantal wattage lampen en mijn afzuig de temp in bedrijf is 28c en uit bedrijf 21

mvg Blow

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeft geen lampie meer bij hoor :no die zou dan lager moeten hangen dan die 600watters en daardoor alleen maar in de weg hangen .hoelang laat je ze staan in die 3 liter potjes zou ze zo snel mogenlijk overpotten.succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok thnx nou ik zit momenteel al weer week 5 bloei dus overpotten gaat hem deze rit :no meer worden

k weet zelf dat licht gewicht is dus vandaar dat ik er een 400w bij wil gooien ze opstelling lampen hangen nu net als de 4 op een dobbelsteen , en met de 4oow die ik nu wil gebruiken gaat in de opstelling van nr 5 van een dobbelsteen 1 in het midden dus mvg blow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Btw....planten hebben niet zoveel aan zuurstof, dat maken ze juist :no

Het klinkt zeker als een kweek met flinke opbrengst!!

 

Succes!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Btw....planten hebben niet zoveel aan zuurstof, dat maken ze juist :no

Het klinkt zeker als een kweek met flinke opbrengst!!

 

Succes!!

 

Hoe bedoel je dat klinkt zeker als ?

mijn opstelling hoe die nu is gaat goed ... alleen zou ik willen weten wat ik evt zou kunnen verbeteren omdat iedereen zo ze eigen methode heeft dus vandaar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Kijk, je had wel een plan! Nu komt het heel anders over en je ziet dat er gelijk genoeg reacties komen.

 

Ikzelf denk ook dat grotere potten beter zou zijn. Geen idee of die 400W nu zoveel meer op zou brengen dat het de moeite waard is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kijk, je had wel een plan! Nu komt het heel anders over en je ziet dat er gelijk genoeg reacties komen.

 

Ikzelf denk ook dat grotere potten beter zou zijn. Geen idee of die 400W nu zoveel meer op zou brengen dat het de moeite waard is.

 

Ja dat klopt wel .... maar ik had t zelf nie in de gaten :whistling dat het over zou komen dat ik geen plan had of heb dus vandaar ik heb deze opstelling gewoon staan en werkt goed , alleen was mijn vraag wat anderen er mee zouden doen meer lampen, minder ,etc ervaringen uitwisselen met z,n allen voor onze mooie hobby :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

als die opstelling echt goed werkt hoeveel hep ie er de laatste keer dan vanaf gehaald?180liter aarde en dan 4keer600watt erop dan moet je een kei invoeding maken en water beurten geeven zijn ,hep ie er wel een netje over liggen anders pleuren ze zo om :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

een net span ik er altijd overheen als ik de bloei in ga en vanaf onder ga bewateren zodat ik er niet meer echt inhoef ... :no en idd om de dag alles klaar maken vers, afzuren , etc ik draai al 1,5 jaar met deze setup en gaat prima alleen kan het nooit kwaad om een x iets te veranderen of proberen te verbeteren zoiezow next rit over naar 11l es kijken wat dat scheeld mvg blow

Share this post


Link to post
Share on other sites

k zal vanaaf es proberen te kijken of ik met een tel cam wat kan maken :no

aangezien ik er geen gewone lamp in heb hangen ..... k doe me best luitjes even voor de lampen aan gaan mvg Blow

Share this post


Link to post
Share on other sites

maatje van me draaide ook op 2m2 en van onderaf water geven met64 ,7en halve liter potten tussen de 1500 a 2kilo elke week naar de gs om aarde te testen zodat hij aan het einde van de rit weer goede grond had en dan een beetje opwaarderen en gaan :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat zou heel goed kunnen de ene kweker is de ander niet he :whistling

t is zow verschillend allemaal , er is echt totaal geen touw aan vast te knopen

van hoeveel je oogst etc tis gewoon puur geluk en een beetje groene vingers

en het geluk zie ik toch meestal wel zow de stek als die niet goed is ben je nergens das nr 1 en de rest das wat minder belangrijk de 1 meet alles en de ander gooit t er zow in raar maar waar dat er toch

nog enorme winsten behaald worden met stuk minder dames en weer meer ruimte als je alles zou uit moeten proberen heb je aan 1 leven niet genoeg tis puur een leuke hobby voor mij en de rest is bijzaak :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...