Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Rastafarih

Wat Voor Planten Heb Ik ?? + Foto's

Recommended Posts

volgens de GS heb ik p.p planten

maar dat zeggen ze eigenlijk bijna altijd terwijl het toch elke keer duidelijk andere wiet is

dus eigenlijk weet ik niet meer wat ik kweek

ik hoop dat jullie het kunnen zien aan de hand van foto's

 

hier staan de foto's van stek tot grote plant

http://www.mijnalbum.nl/Album=AJMI3DZJ

alvast bedank voor de reacties

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan het blad en de topvorming te zien, zou het naar mijn idee goed PP kunnen zijn

 

grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat zijn de echte kenmerken van p.p dan ?

ik dacht zelf een lange spreitige plant met toppen die altijd gaan doorhangen door gewicht en rare uitsteeksels van wiet op de toppen [wratjes]

of niet ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een sativa heeft de eigenschap lange sprieterige planten te geven met lange dunne vingers, een indica daarin tegen blijft korter, en heeft gedrongere en dikkere vingers, Deze planten zitten er naar mijn idee tussen in, en dat betekent dat het een indica/sativa soort is, en dat is PP dus ook, verder vind ik dat PP een wat punterige top opbouw heeft, en dat zie ik ook weer terug bij jouw planten...

 

Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar dat is voor mij heel erg moeilijk, ben ook nog niet zo gevorderd.

Maar nogmaals naar mijn idee kan het heel goed PP zijn, maar misschien dat de wat ervarender kweker hier wat meer over kan vertellen...

 

grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand kan je vertellen wat je daar hebt staan, dat is gewoon onmogelijk, alleen maar gissen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat dacht ik ook, maar misschien dat hier iemand met erg veel ervaring kan zien dat het bijv. wel of niet p.p is

dus is het wel of geen p.p ?

dat maakt de vraag iets eenvoudiger hoop ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...