Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Rastafarih

Hoelang Nog Laten Bloeien ?? + Foto's

Recommended Posts

volgens me stekkenboer heb ik p.p planten en die moetn 8 weken bloei hebben zegt ie

dat wil zeggen dat ik het volgende week dinsdag [8 augustus] kan oogsten

maar volgens mij is het nog lang niet klaar en kan ie nog wel 2 weken hebben misschien wel 3

of gaat het laaste stukje heel snel

ik weet het ff niet meer, tis al weer een tijd geleden dat ik altijd kweekte

ik weet wel dat 80 % bruin moet zijn

hoelang denken jullie dat ik nog moet ??

 

imag0002fs9.jpg

 

imag0004mb8.jpg

 

imag0005os9.jpg

 

imag0007lr8.jpg

 

imag0008xp7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij kun je ze nog een week of 2 laten staan,kzie niet echt veel bruine haren, nog veel witte bovenaan wel ,kijk of je toppen nog wat harder en zwaarder worden dat je stekken een beetje scheef gaan hangen van het gewicht,welke soort is het eigelijk ,je kunt beter een beetje later oogsten als te vroeg lijkt mij kheb mijn haze planten ook 14 weken bloei gegeven ipv 12 en ze zien er goed uit :rofl kijk dat je de laatste week minder tot bijna geen water meer geeft gewoon een beetje de grond vochtig houden en 2 weken voor de oogst stoppen met voeding(sommige geven nog voeding door tot 1 week voor de oogst maar dat zou ik niet doen ivm de smaak) de bladeren zien er ook nog goed uit ,normaal worden deze geler en droger naar het einde toe vooral als je ze minder water/voeding geeft dan gaat ze dat van de bladeren halen,ik zou ze dus zeker 2 weken nog laten staan !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je minimaal nog 2 weken zal moeten, en 9 weken is niet gek voor pp, heb geduld, je ziet snel genoeg wanneer ze klaar zijn...

 

grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben sinds gister gestopt met voeding

ik verwacht ook op z'n minst nog 10 dagen maar waarschijnl;ijk meer dus met het doorspoelen komt het wel goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep die mogen zeker nog wel wat weekjes, 2 tot 3 schat ik.

 

Succes ermee, ziet er goed uit! :rofl

 

Jahbless :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...