Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Flipmode

Bladeren Hangen Slap

Recommended Posts

Hallo allemaal. :bier

 

Ik heb een probleem, de bladeren van mijn plant hangen heel slap.

Ik heb al hier op het forum gezocht hoe dat kwam, maar er stond nergens een oplossing..

 

Kan dit komen doordat het te warm is en ik te weinig of teveel water geef?

 

Groetjes,

 

Flipmode :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo flip,

 

Ik zie dat je nog een groentje bent dus zal ik je ff een beetje op weg helpen.

 

Als je hier een vraag stelt dan wil je ook een antwoord waar je wat aan hebt natuurlijk.

Nou zijn er hier al duizenden vragen gesteld en om te voorkomen dat we steeds dezelfde vragen moeten beantwoorden hebben we hier een zogenaamde zoekfunctie :smoke

Dat is heel handig want als je daar een beetje mee om leert gaan kun je bijna altijd een antwoord op je vragen vinden.

Mocht echter de zoekfunctie geen antwoord geven op jouw vraag dan is het belangrijk om zoveel mogelijk info te geven over hoe je kweekt en hoeveel en welke voeding je geeft,hoeveel water,welke soort,welke periode enz.enz.

Om alles in goede banen te leiden is er ook een afdeling met beginnersvragen.

Daar kan je tevens zogenaamde stickeys vinden waar heel veel info staat.

 

voor alle duidelijkheid,

Je bladeren kunnen door heel veel oorzaken slap hangen en dus is het zinloos om nu zomaar wat te roepen.

Daar ben je echt niet mee geholpen.

Dus :

1) eerst zoeken

2)stickeys lezen

3)als je alsnog een vraag wilt stellen veel meer info geven

4)als je ook nog foto's plaatst is de kans nog groter dat je goed geholpen gaat worden en je je probleem kunt oplossen.

 

 

Veel suc6 Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van te veel water gaan ze niet snel slap hangen . Gezien het huidige weer is de kans op te weinig water bij hem erg groot . Vandaag was het zelfs 33 graden op sommige plaatsen bij een vrij lage luchtvochtigheid.

 

Dus ik ga voor meer water geven als oplossing.

 

Staat de plant in een pot ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie het nu pas maar dit topic is gesloten omdat er niet voor niks sticky's bestaan... 't Is jammer maar het forum wordt steeds groter en met meer en meer posts elke dag. Hierdoor moeten we iets strenger optreden.

 

Een korte quote uit deze sticky ....

 

LET OP!!

 

Geeft altijd volledige info, aan dingen zoals me blaadje is geel/droog of pimpelpaars met een goud rantje hebben we niets en kunnen we je echt niet mee helpen omdat dit echt te weinig info is. Dit soort dingen gaan meestal ook gelijk op slot...

 

Probeer altijd informatie te geven over, zaaing of stek, de maat van je potten, waar kweekje op(aarde, mapito enz), staat ie binnen of buiten, luchtvochtigheid, temperatuur, pH waarde, EC waarde, welke week bloei/groei, soortje, enz enz... En een foto maakt vaak dingen ook veel makkelijker.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...