Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
flodder

1 Plant Met Paarse Toppen

Recommended Posts

1 van mijn planten heeft licht paarse toppen.

heb enkele bloemen gezien stuk of 4 a 5.( denk dat het bloemen zijn.)

dit is mijn eerste kweek, kan het zijn dat deze plant een vrouwtje en een mannetje is.

moet ik deze plant uit de kast halen of ben ik al te laat.

heb foto's staan op mij album, maar ben niet erg handig met computers en weet dus niet hoe ik een foto moet plaatsen ( waar kan ik het URL vinden) fotó's zijn niet erg duidelijk maar doe mijn best.

automodule=gallery&cmd=albums

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten eerste, dit heb je al gevraagd:

http://www.wietforum.nl/index.php?showto...56entry159856

 

Ten tweede, hoe je een foto moet plaatsen heb je ook al gevraagd:

http://www.wietforum.nl/index.php?showto...93entry150193

 

Ten derde, je moet toch echt OF een foto neerzetten OF beter uitleggen wat je nou probeert uit te leggen OF gewoon eerst lezen en informatie opdoen VOOR je gaat growen, want we kunnen je niet alles voorkwauwen, vooral niet als het steeds zo vreselijk onduidelijk gaat zijn wat je nou precies bedoelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb geen idee wat het kan zijn, ik heb eens hetzelfde meegemaakt

 

na 3 weken bloei begon 1 van mijn 5 stuks isis paars uit te slaan dit werd steeds erger tot de hele plant paars werd. heb `m gewoon laten afbloeien viel niet veel af te halen want hij was duidelijk niet geheel in goede conditie,

 

ik durfde `m eigenlijk niet te roken, heb er toen maar spacecookies van gebakken, en dat heb ik geweten ;) niet normaal enfin toch maar het laaste beetje gerookt, smaak was goed high ook dus ja wat het is weet ik niet maar als het voor eigen gebruik is zou ik me niet druk maken

 

heb helaas geen foto maar denk aan een wat magere plant die volledig(dus alles) paars is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...