Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Cools

Nirvana

Recommended Posts

misschien een stomme vraag maar als je hier zaadjes besteld en je krijgt ze aan in de brievenbus, zie je dit aan de verpakking dat het met weed te maken heeft ? of is dit een gewoone enveloppe?

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

de grote zaadboeren gebruiken de meetst alledaagse verpakkingen om hun zaden veilig en zonder problemen aan de klant te kunnen bezorgen,zo heb ik eens 20 zaadjes ontvangen in een doos vol met verpakkingschipjes van ruim 50x50 cm,ook dvd boxen,potjes en dergelijke worden gebruikt,neen het zal nooit opvallen als je zaden krijgt toegestuurd... :bier :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nirvana heeft altijd reclame troep als cover....

Heb het eens bijna weggegooit, het was dat ik iets gewonnen had anders was het in de prullenmand verdwenen :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe bedoel je reclame ?

 

kheb 20 new purple power zaadjes besteld. krijg je er dan ook nog gratis wa bij of nie :bier

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste twee zendingen kwamen bij mij binnen in een leuk pepermuntdoosje. Mét pepermuntjes ook nog!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe lang moet ik ongeveer wachte? ik heb vandaag het geld in de bus gestoke, overschrijving ging niet want hier thuis moge ze het niet wete heb dan voor de methode gekoze om het geld op te sturen.

 

is het nog de moeite op die 20 new purple powers de grond in te duwe ?

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker ik heb vorige week nog 10 lowryders laten ontkiemen en nu nog eens 10 bleu mystiq en die gaan ergens in de bossen... grtzzz

 

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hem mijn zaadjes de 19de besteld en de 20ste het geld naar de post gedaan om op te sturen, hoelang moet ik wachten op mijn zaadjes want de tijd dringt :bier

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Scream

duurde bij mij precies een week maar is wel allemaal zeer netjes verpakt !

Share this post


Link to post
Share on other sites
krijg je bij nirvana wel vrouwlijk zaad of moet je dat maar afw8ten?

 

Groetjes Hans en wietje

 

Wat denk je.....feminised seeds zijn vele malen duurder dus die zekerheid heb je niet of je moet er voor willen neerleggen. En dan heb je nog de kans op herma's.....en het is altijd 99%.

Het is dus gewoon afwachten.....ontkiemen, planten...en afwachten ;-)

 

Groeten Ach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
krijg je bij nirvana wel vrouwlijk zaad of moet je dat maar afw8ten?

 

Groetjes Hans en wietje

dat moet je afw88 tenzij je gefimezeerd zaad besteld heb maar das 99,9 % vrouw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijg je er ook een order brief bij of is het puur alleen de verpakking met de zaden erin???

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen brief er bij, althans niet als je vie het internet hebt besteld (daar heb ik alleen ervaring mee). Helemaal neutraal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...