Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Marcator

Paars En Groen Seizoen 2006

Recommended Posts

Ze zijn weer binnen, de dames die het dit jaar moeten gaan doen.

 

Ik zal zo nu en dan een foto update plaatsen, net als in 2004 en 2005

 

dscf00349fk.th.jpg

Klikbaar

 

groet Marcator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, mooie dames heb je daar.

 

Neem aan dat je ze nu voor het raam hebt staan om te wortelen en ze met het mooie weer laten genieten van de zon in de tuin?

 

Succes ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey, mooie dames heb je daar.

 

Neem aan dat je ze nu voor het raam hebt staan om te wortelen en ze met het mooie weer laten genieten van de zon in de tuin?

 

Succes ermee!

 

 

Yep! Zo moet het uiteindelijk weer worden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff wat fototjes erbij:

 

net naar buiten:

 

Foto=6VDQFQ6K.jpg

Foto=4SNVY6PV.jpg

 

klein maandje later:

 

Foto=DAX6D7WK.jpg

Foto=3AET4Q7M.jpg

 

Vooraan in de border staan een drietal Early Cristals, deze zijn na 3 weken getopt. Erachter staan 4 Purple Powers, hiervan zijn de onderste scheuten verwijderd.

 

Inmiddels zijn we weer 3 weken verder en zijn de planten alweer een stuk groter. De Purple zitten nu op 2 meter 50 en groeien nog heel hard. Morgen nog wat verse foto's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze lijken me een beetje mager! of kijk ik nu recht op de stam?? van boven lijken je planten altijd wat voller.

voor de rest: moge de kilo's je om de oren vliegen

 

check ook eens mijn topic

relaxx

 

edit: sorry ik wist niet dat dit oude fotos waren

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij deze de actuele stand van zaken op 31-07-06;

 

Foto=PNWREHG6.jpg

 

Foto=A74BVYLU.jpg

 

Foto=TQJL8HH7.jpg

 

Foto=KB7DX4DX.jpg

 

De purple's zijn de 2.50m voorbij.

 

gr,

Marcator

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er lekker uit hoor :rofl, ga deze dus ook volgen geef je ook nog voeding erbij ? want volle grond moet eigenlijk genoeg zijn toch...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan ook wel een beetje dicht op elkaar vind ik. Ik denk dat als je ze wat meer de ruimte geeft er zo twee planten tussenuit kunnen en je eenzelfde opbrengst haalt, ze dekken elkaar nogal af momenteel. Hoeveel had je vorig jaar overigens? kwam het niet meer tegen in je topic.

 

Lekker perceeltje zo!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze staan ook wel een beetje dicht op elkaar vind ik. Ik denk dat als je ze wat meer de ruimte geeft er zo twee planten tussenuit kunnen en je eenzelfde opbrengst haalt, ze dekken elkaar nogal af momenteel. Hoeveel had je vorig jaar overigens? kwam het niet meer tegen in je topic.

 

Lekker perceeltje zo!

 

 

Ze staan dicht bij elkaar, maar niet voor/door/over elkaar. Ik heb ze bewust zo geplant; de kleiner blijvende soort vooraan en de hoog op groeiende purple erachter. Daarnaast heb ik bij de purples de onderste scheuten verwijderd en de cristals zijn getopt. De purples groeien als het ware op lange stelen boven de cristals uit en zo is de ruimte het meest efficient benut. Het is een soort van 'zonvangtribune' geworden. Ik had in principe op het stukje grond ook 3 purple kunnen plaatsen en die helemaal volluit kunnen laten gaan, maar dan had ik toch minder opbrengst gehad en minder variatie bij het roken. :rofl

 

Hoeveel de opbrengst vorig jaar precies was? Ik heb het niet gewogen, ik schat een kleine kilo, maar dan kan ik er maar zo een onsje naast zitten. Ik vind het ook niet zo belangrijk omdat er voor mij toch geen handelsdoeleinde aanzit. Uitgangspunt is om genoeg te oogsten voor een heel jaar roken.

 

 

 

ziet er lekker uit hoor :rofl, ga deze dus ook volgen geef je ook nog voeding erbij ? want volle grond moet eigenlijk genoeg zijn toch...

 

 

Ik gebruik inderdaad geen voeding (alleen wat extra water tijdens de droogte van afgelopen tijd). Wel bewerk ik het stukje grond elk jaar. Het is een mengsel van zware klei met hennepstro (stooisel voor dierenverblijven), om de klei luchtig en los te houden, en kippenstront uit eigen hok. :pooh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...