Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
2 OG

[guerilla The Farm] 10 X Early Misty [updated]

Recommended Posts

Volgens mij heb je gelijk whazzup... dus maar naar de winkel gesneld achter nieuwe voeding..

En please... waarom begint iedereen te bitchen alsof ik gierig ben... dat heeft er helemaal niks mee te maken..

 

Hier de nieuwe, ondertussen al gegeven:

frontsidepq3.th.jpg zijkantvm3.th.jpg zijkanttid2.th.jpg

 

Hopelijk dit keer een goede gekocht die mooie dikke toppen zal veroorzaken?

groetjes :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ik snap alleen niet waarom je nu voeding voor aardbeien hebt gekocht :rofl - DCM heeft zoveel organische meststoffen, waarom deze nou? Als je naar de NPK kijkt zie je dat deze voeding met name voor bloei / vruchten is (veel K, overigens in verhouding weinig P). Ik mis ook sporenelementen en magnesium. Maar het is in ieder geval biologish en het zal veel beter voor je planten zijn (althans, met het oogmerk ze te roken)

 

Wil zeker niet beweren dat je gierig bent overigens hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, er stonden er voor buxus, aardbeien orthensias enzovoort...

'k vond dat die aardbeien er lekker groot en rood uitzagen.. en de NPK waarde kwam ietwat overeen met waarden dat ik op het forum gelezen had...

Op een ander forum heb ik daarna wel gelezen dat die voeding voor buxusplanten naar het schijnt het best benaderd wat onze dames nodig hebben.. :rofl

 

Nouja, das voor de volgende keer.. ik ben blij dat het deze keer dan toch organische is dat ik gekocht heb ! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...