Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

clio

Cooltubes

Recommended Posts

Ik ben benieuwd naar de ervaringen met cooltubes, met normale kappen kun je ervan uitgaan dat als je alles goed doet je 1 gr per watt zou kunnen halen. Ik weet dat dat de ideale situatie is. Hoe zit dat met cooltubes? Moet je er standaard van uitgaan dat je bijvoorbeeld 20% minder opbrengst hebt tov het aantal watts? Bij leafman hebben ze verschillende cooltubes, welke zou je nemen met een kweekopp van 80x80cm.

 

deze?

 

https://www.leafman.nl/product_info.php?cPa...70bf507b3469eac

 

of deze?

 

https://www.leafman.nl/product_info.php?cPa...70bf507b3469eac

Edited by clio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen ervaring met cooltubes maar ik zou de eerste nemen. Deze lijkt mij beter te stralen naar de zijkanten (waar de slang aangesloten zit).

 

Ik geloof dat iemand op dit forum het een x gemeten had en kwam tot 0% lummen verlies. Ik weet alleen niet of dat op dezelfde afstand gemeten. Als dat zo is kun je dat verschil weer compenseren omdat je de lampen dichterbij kunt hangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee clio ik heb de 2e hehad in m,n keter kast, en die bevielen me goed. Maatje van me heeft ook deze en draaid daar gewoon goed mee. Jij hebt maar 80x80 oppervlakte nodig dus nr 2 is goed.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohhh had even over dat kweekoppervlak heen gelezen. Maar dan is de 2e id goed genoeg :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reakties, ik heb gezocht naar een 110mm cooltube maar kan er niks over vinden. Zit daar veel verschil in met een 125mm dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De GS hiet heeft em in iedergeval wel.. ik geloof dat het verschil hem zit in het wattage aan lampen dat je erin mag hangen, in de 110 alleen 250 en 400 wat ofzo.. geloof ik, (bij mijn weten). Rustig, nu lekker slapen...

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...