Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tetrahydrocannabinol

All Mix Of Vloeibare Voeding???

Recommended Posts

Kijk, hier is een beginneling als ik ook erg benieuwd naar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een knappe allmix en na een week of 3 organisch gaan bijvoeden(vloeibaar)

 

Daar gaat mijn voorkeur naar uit.

 

En vergeet vooral je ph niet :rofl

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een ph meter en mijn ph is tussen de 6-7 is dit niet wat hoog? en wat ertegen doen , ik heb gehoord dat ze in growshops ph+ en - verkopen , ken jij een merknaam sannie zodat ik dit in de shop kan bestellen?

 

Thx voor je reactie.

 

btw is de royalty mix van plagron gelijkgesteld aan de all mix van bio bizz of is het een inferieur product?(all mix is bij ons moeilijk te vinden(maastricht)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Zoals ik het nu doe vind ik supersimpel en de planten doen het als een speer: met de schimmels en bacterieen en mooi grondje maken en dan de planten simpelweg met 1 en de zelfde fles de hele rit voeden. En met ph min je gietwater op ph6.0 houden. Is het enige wat ik doe. En voor de vergelijkende test moet je even Rataplans draadje doornemen. Daar zie je hoe de planten het op verschillende voedingswijzen doen. Heel informatief.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik kweek binnen op all mix en heb echt vette toppen om de 9 weken maar ik ga nu die goedkopere aarde halen waarbij je zel voeding moet geven .... dan geef ik gewoon terra vegga en terra flora erbij

is ook een wonderlijk spulletje ... geeft hele mooie puisten in je toppen en zorgt voor een explosie groie en mooie groene gezonde schuiten maar all mix is ook een aanrader alleen ongeveer 12,50 per zak en die andere 6 euro en dan heb je zelf je voeding in de hand dus allebie zijn ze wel goed .. ik heb nu verschillende buiten planten gewoon op bemest potgrond van 2 euro per zak en daar doen ze het net zo goed op.. dus veel succes....

Share this post


Link to post
Share on other sites

THX ik kan wel succes gebruiken , buiten kweken is geen probleem voor mij maar in de kas bij ons gaan ze echt niet goed , langzaam , lichtgroen , kleine blaren , ze gaan gewoon véél minder hard als gfewoon buiten :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...