Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

winny

Stekjes Na 20 Dagen

Recommended Posts

er is duidelijk iets misgegaan bij het pluggen,ik denk dat je de stekjes niet zo diep hebt gestoken,halverweg is ideaal,ook stengelrot kan er iets mee te maken hebben gehad...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doe eens aardig!! <_<

 

De waarheid is nou eenmaal hard :blink:

 

Wat wil je zien op die foto's ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

@Mikeh: wij hebben ook moeten leren om foto's te posten en misschien ging het bij jou wel gelijk goed, maar vergissen hoort erbij hoor.

 

@Winny: Als je nu in mijn album op de grote foto gaat staan en je doet daar rechtermuisknop en properties of eigenschappen dan vind je de URL voor deze foto. Als je die nu voortaan post dan kan Mikeh het ook zien <_< en hoeft'ie niet zo te mopperen. Wat betreft de stekken sluit ik me aan bij Rataplan. Maar helemaal zeker is moeilijk te zeggen natuurlijk. Op dit forum staan best goeie stickies over stekken maken. Lees die nog eens aandachtig door en pas eventueel je manier van werken nog wat aan. En gewoon nog eens proberen. Alhoewel het lijkt alsof de stek zelf redelijk groen is en er niet last van heeft. Je kan ook even afwachten wat de plantjes gaan doen. Misschien ontwikkelen ze nog wel normale wortels? Die met de wortels boven de plug uit zou ik gewoon wat dieper in de grond zetten en afwachten. Is misschien wel leuk experimentje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
he mike, kijk is op de foto's van miss J. <_<

 

gr.

 

ray

 

Ik heb het over de overbelichting van de flitser ................................................................................

.................................................................................

.....................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind ze er niet zo goed uit zien DIE FOTO,S.

Ikben ook een nnoob, maar ja.

 

Ik kan het niet laten, dit zijn mijn stekken na 12 dagen.

Foto=TSSVYYFR.jpg

 

wahwahwhawhahwhahwhwha.

ik denk dat er wel wat fout is gegaan bij het beligten.

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites
hieronder een paar foto s van stekjes die niet willen wortelen na 20 dagen alleen witte knobeltjes en bij de derde foto komt de wortel er langs boven uit ook na 20 dagen.

weet iemand wat er scheelt met deze stekjes

http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto=3AH3WMUU

http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto=NUAYDDYZ

http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto=4CCB7G68

ik denk dat er te veel stekpoeder is gebruikt............. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha Ria.

 

Nee hoor daar lieg ik een beetje. Deze stekken kreeg ik aan geleverd en die Super leverancier had ze een beetje voor gegroeid/in leven gehouden omdat ik wat uit liep. maar is toch nog een Super stek. niet tan <_<

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...