Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Monster

Vragen Kweekkast

Recommended Posts

Beste mensen, de laatste dagen heb ik al aardig wat afgelezen hiero en ben al heel wat wijzer geworden. Alvast bedankt daarvoor :D ik heb nog veel te leren dus ben druk aant lezelezeleze..

 

Ik heb wel een paar vragen en hoop dat jullie me daar bij kunne helpen met het antwoord..

 

Mijn bedoeling is om een kweekkast te kopen samen met een maat van me en daar uiteraard volop in te kweken. Mijn eerste doel zal dan worden de kast terug verdienen met de 1ste/2de kweek, daarna voor een deel mijzelf te onderhouwen en derest te verkopen..

 

Vraagje: Heeft iemand ervaing met de kast van easygrow.... http://www.easygrowing.nl/algemeen.htm

 

Uiteraard zulle er zegge, (zoals ik geleze heb) bouw er gewoon zelf 1.Maar ik d8 als het me lukt om het toch in de 1ste en/of 2de kweek terug te verdienen hoef ik niet moeilijk te doen met een eigen bouw en doe ik gelijk ervaring op met de eerste 2 x kweken. Mee eens??

 

Wat kost ong het verbruikt ervan als er 1 x 400Watt in hangt?

 

Ik woon nog bij mijn ouders thuis en heb ze al zover dat ik hem mag aanschaffen en in de blokhut plaatse, maar pa wou toch wel eerst wete wat het verbruik ongeveer zou wezen... :D

 

Op t gebied van kweken heb ik aleen maar buite wat ervaring, maar is een poos geleden en was meer t idee van grond, 5 planten, water en zon...... ;)

 

Alvast bedankt, grt M :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat je beter zelf gewoon kunt maken dan ben je goedkoper uit, is het op maat, het is leerzaam en zeker in een blokhut/tuinhuisje is het belangrijk dat de kast goed issoleert!

 

zou als ik jou was dus gewoon een tekening maken van hoe je het wilt en met gips steenwol en wat latten gaan klussen...

 

en qua verbruik meen dat 400w ongeveer 7cent per uur kost mischien dat je die kosten zelf kunt betalen dan hoeven je ouders zich daar geen zorgen om te maken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zag dat ze sinds vandaag een vernieuwde website hebben.

 

Ik heb een mailtje gekregen waarin ze ook zetten dat ze nu ook

een model hebben met een Cool Tube.

 

www.easygrowing.nl

 

 

Laterzzzz....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da rode flesje links-boven achterin? Is dat nu een nitrous-oxide installatie voor de extra pk's!!?

 

Of is dat een deel van de garantie-overeenkomst, HIHI <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

38367.jpg

Bij 70 graden gaat ie automatisch af, wel zo veilig

Edited by mark1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja leuk kassie, maar je ken beter een keterkast ofzo kopen, ben je goedkoper en ruimer uit...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tja leuk kassie, maar je ken beter een keterkast ofzo kopen, ben je goedkoper en ruimer uit...

 

Maar als je niet zo handig bent is dit wel ideaal...

En helemaal nu ze ook een Cool Tube kast hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tja leuk kassie, maar je ken beter een keterkast ofzo kopen, ben je goedkoper en ruimer uit...

 

Hij zegt juist da hij een beginneling is: niet in staat om zelf een goede kweekkast te maken.

Een keter kast lijkt me niet direct een juiste keuze.

Heb al wel goede dingen gehoord over die easygrow kasten.

Wel wat duur en wat weinig planten wel, maar dat blijft eigen keuze.

Alvast succes met de kweek <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

IGROW kast is een Keterkast... <_<

 

Daarnaast zijn er diverse shops die een ingerichte keterkast aanbieden...

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites
IGROW kast is een Keterkast... <_<

 

Daarnaast zijn er diverse shops die een ingerichte keterkast aanbieden...

 

Klopt...

 

Die kaste van easygrowing komen ook uit de keterfabriek :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...