Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
upinsmoke86

Haze Planten 1 Week Op 12/12

Recommended Posts

ik heb 3 haze planten voorgegroeit op 18/6 5 weken lang en nu een week op 12/12 ik weet nog niet of het mannetjes of vrouwtjes zijn maar mag ik ze nu al bloeivoeding geven de grootste is nu 43 cm en de kleinste 25 cm de andere is 35 cm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haze? Wat voor haze? Waarom heb je ze 5 weken voorgroei gegeven, heb je een hoogte van een metertje of 3?

 

Zou nog even wachten met de bloei voeding, wat voor merk gebruik je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet wat voor haze ik had de zaadjes bij mn wiet zitten op de lijst stond gewoon haze (die koste 9 euro de gram uit geleen,genesis)ik ga de lamp zo kort mogelijk houden rond de 40 zodat ze hopelijk kleiner blijven(mss al te laat?)ik gebruik terra flores van canna ik heb ze onder een 400w lamp hier zijn foto's ja en dat van die 5 weken voorgroei is een grote fout geweest maarja kan er niks meer aan veranderen ..

http://www.wietforum.nl/index.php?act=mo...&cmd=si&img=436

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waaraan zie je dat aan de blaren?ik geef ze nu al eenstuk minder water

hoelang moet ik ze laten staan zonder water te geven,zodat het terug droog is??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waaraan zie je dat aan de blaren?ik geef ze nu al eenstuk minder water

hoelang moet ik ze laten staan zonder water te geven,zodat het terug droog is??

 

je kan een tanden stokertje in de aarde leggen en dan ff 10 minuten erin laten en dan eruit halen als die vogtig is geworden of verkleurd dan is die nog vochtig..

(zo doe ik het )

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag staan ze 11 dagen in de bloei en kun je bij ze alle 3 de eerste bloeiverschijnsels zien,de grootste is al zeker een vrouwtje volgens mij ,bij de 4de of 5 de etage zeg maar,daar zie je het , geen balletje maar eerder iets ovaals en er komen 2 witte haren uit dus ben er vrij zeker van dat dit een wijfje is ,het is wel nog heel klein, bij de andere 2 planten is ook al iets te zien maar er komen nog gn haren uit nog eve afwachten en hopen..zal zo snel mogelijk foto's maken als het wat beter zichtbaar is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...