Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

drugfreak

Eigen Hasj Maken

Recommended Posts

Hallo mede forum gebruikers,

 

Als eerste zou ik graag willen zeggen dat ik nog nooit wietplantjes gehad heb heb ook nog nooit hasj gemaakt.. A.u.b. dus niet reacties zoals gebruik google posten want ik wil gewoon "persoonlijk" advies hebben.

 

Ik zou graag willen vragen hoe je zelf hasj kunt maken, ik heb al wat rondgekeken en kwam verschillende topics tegen maar mijn vraag is nou, waarmee maak je de beste hasj en waarmee krijg je de grootste opbrengst. Ik heb namelijk gelezen over het restafval van wiettoppen e.d.

 

Verder zou ik ook graag willen weten hoe je deze hasj zelf kunt maken (hoe het proces verloopt, hoelang het in totaal duurt) en hoeveel gram hasj je krijgt van 1 gram wietafval.

 

Alvast bedankt.

 

M.v.g.

Patrick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Patrick,

 

Dat zijn een boel vragen die natuurlijk echt wel terug te vinden zijn in de topics.

 

Maar goed:

 

Mooi vragen krijgen mooie antwoorden.

Jouw vraag is zoals de vraag: "Hoeveel water moet ik mijn plantjes geven, hebben jullie een schema waar dat dag voor dag wordt beschreven?".

 

En dat is dus onmogelijk ...

Alles hangt samen met de:

Kwaliteit van je knip afval ( mooie rijke blaadjes zonder takken en grote bladeren waar niets op zit)

De methode van verwerking om er een hasj product van te maken.

De hardware, oftewel wat voor machines of materialen ghebruik je ?

 

Zoals je weet kan je met een polinator skuff maken.

Met een ico-lator ice hasj.

Met gas en/of alcohol extraties maken van het afval voor olie. (is verboden)

Hoe de technieken werken kun je vanaf nu op Googlen en de lappen van teksten knippen en plakken overigens heb ik net nog een engelstalige post geplaatst voor BHO. Op dit forum vindt jij overigens alles wat je nodig hebt.

 

Volgens mij zal het in opbrengst weinig schelen.

10-15 % van het gedroogde gewicht zal het voor de serieuze hasjmaker wel opleveren.

 

Succes ...

 

Pekolow

Edited by pekolow

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.kweekruimte.be/review-bubbleator.htm

 

Zie de link hierboven.

 

Binnenkort zal ik een wat 'professionelere' ice-o-lator zooi laten zien.

 

Wasmachine en 1500gr's ice-o-lator zakken. (dit kan nog wel een week of 6 duren voordat ik hieraan begin!!)

 

Incl nat gewicht versus opbrengst van de 1e, 2e, 3e en 4e draai (5e draai is zooi!!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi werk Mikeh !!

 

Mijn ice man gebruikt ook 2 wasmachines met 2 zakken en een boel schaafijs.

Binnenkort krijg ik de eerste Afghaan Ice ik zal een mooi foto maken als het klaar is.

 

Pekolow

 

ps: Nou liet iemand mij laatst een bonkie ice zien maar hetzag er raar uit. Hij droogde het volgens de aanwijzing. Gewoon as klomp vertelde hij me .. dat leek me niet zo'n goed ide .. hoe droog jij het ?

Edited by pekolow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet het echt een week of 2 laten drogen rond de 20 a 25C (kamertemp) en een erg lage LV (30%)

 

en dan kun je het makkelijk persen met een 2 of 4 tons (ligt aan de grote van je plakken) pers.

 

(een verslag zal volgen, het is btw PP (de enige echte!!))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mikey laat jij het drogen in de vorm van een uitgeknepen bol ?

 

Nee toch ?

 

Pekolow

 

Neej,

 

ik pak een bord / vla plaat (lekker groot) en leg daar keukenpapier op (3 lagen ofzo) en gooi dan de hash in m'n 'grote' theezeef en druk het daar doorheen dan heb je een mooi dun laagje op je keukenpapier liggen (wat het vocht meteen absorbeerd) en laat het zo 2 weken ongev. staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok Mikeh,

 

Dat wou ik ff horen, want er is hier iemand op het forum die zijn ice ballen zo laat drogen ...

 

Diegene kan vanaf nu gewoon die plakkerige bal door die zeef heen persen en wringen ..

 

Pekolow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok Mikeh,

 

Dat wou ik ff horen, want er is hier iemand op het forum die zijn ice ballen zo laat drogen ...

 

Diegene kan vanaf nu gewoon die plakkerige bal door die zeef heen persen en wringen ..

 

Pekolow

 

Yep,

 

In een bal duurd het ook langer voordat het droog is !!

 

Na het persen laat ik m'n 'plak' een maand of 2 rijpen (voor eigen gebruik, en '`medicinale'` gebruikers!!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier ben ik ook zeer geinteresseerd in.. en ben zelf een echte hasj roker ik ga binnekort denk ik een ico-lator halen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je opbrengst is ongev 1gr per plant. (net iets minder)

 

(320gr droge ice van 4 draaien dat was totaal van 360 white widow planten)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mikey,

 

Hoeveel gedroogd bladmateriaal haal jij van die 360 planten ?

 

En rook jij dan de ganze dag ice ballen want dat wordt lastig toch zoveel ice oppaffen in je uppie ?

 

Pekolow

 

 

ps: Mijn ice man is klaar met de eerste Afghaan ice die hij ooit heeft gemaakt ...

nog nooit heeft hij deze kristallen eerder door zijn machientjes zien gaan.

Ik heb een sample geeist van 10 gram voor mijzelf en ik zal daar uiteraard een strakke close ups van maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mikey,

 

Hoeveel gedroogd bladmateriaal haal jij van die 360 planten ?

 

En rook jij dan de ganze dag ice ballen want dat wordt lastig toch zoveel ice oppaffen in je uppie ?

 

Pekolow

 

 

ps: Mijn ice man is klaar met de eerste Afghaan ice die hij ooit heeft gemaakt ...

nog nooit heeft hij deze kristallen eerder door zijn machientjes zien gaan.

Ik heb een sample geeist van 10 gram voor mijzelf en ik zal daar uiteraard een strakke close ups van maken.

 

Ik ice altijd nat, het was ongev 15 kg afval.

 

Zelf rook ik maar af en toe een blow ('k ben meer een gelegenheids blower) maar geef veel (veels te veel volgens m'n vriendin) weg. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb ik met die B.H.O. .....

 

Maar weet je als je zo trots bent op je eigen handwerk dan geef je ook graag weg, je wilt het delen met de wereld.

 

 

:whistling

 

ps: Zijn er ergens close ups te zien van je gedroogde nog niet geperste ice het liefst de eerste draai ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nog iets meer dan een kilo aan bladaval liggen en ben al een poosje aan het bedenken wat ik er het best mee kan doen... ik zit te twijfelen of bho of ice-olator ik heb alleen ingevroren dus dan is kan het met beide methoden nog??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat heb je op voorraad ?

Wat heb je nog nooit gedaan en gerookt ?

 

Van een kilo droog trek je gauw een ons .....moet het wel outstanding handselected trimleaves zijn.

 

Wat voor soort blad ?

 

Pekolow

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zijn bladeren maar ook veel kleine fluff toppies van onderin de plant het soortje was santa maria en ben benieuwd wat ik er het best mee kan doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat heb ik met die B.H.O. .....

 

Maar weet je als je zo trots bent op je eigen handwerk dan geef je ook graag weg, je wilt het delen met de wereld.

 

 

:whistling

 

ps: Zijn er ergens close ups te zien van je gedroogde nog niet geperste ice het liefst de eerste draai ?

 

Idd, maar het is niet echt handwerk meer met een wasmachine :whistling

Maar het uitwringen / afspoelen van de brok hash in de zeef wel nog (DAT IS KOUD !@!)

 

'k zet zulke foto's liever niet op het internet/forum pekelow.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb nog iets meer dan een kilo aan bladaval liggen en ben al een poosje aan het bedenken wat ik er het best mee kan doen... ik zit te twijfelen of bho of ice-olator ik heb alleen ingevroren dus dan is kan het met beide methoden nog??

Hoi Priester, als ik jou was gooide ik het zootje vannacht buiten in een grote teil met koud water met een hoop ijs of koelblokken, en roer dat licht doorelkaar, en zorg dat alles onder water blijft.

de volgende morgen nog even licht doorroeren, daarna met een grote keukenzeef, het afval eruit zeven, door de zeef rustig door het water te halen, dan de zeef in het water houden en even spoelen, daarna uitknijpen in de zeef, dit totdat het meeste efval eruit is.

Het water met ice gooi rustig je door de grote zeef van ice-o-lator, vang dit water weer op, en zeef het nu op dezelfde mannier rustig door de fijne zeef.

Daarna de ice op de zeef even heel voorzichtig uitpoelen door er net genoeg water op te laten lopen/druppelen,dat er meer water uitloopt, als dat er in komt, tot alle vervuiling(groenig) eruit gespoelt is, tot er een mooie geelbruine kleur overblijft.

Dit goedje spreid je uit over een stuk celofaanpappier, en dan een paar weken op een donkere plaats laten drogen.

Het gespoelde afval kun je nog een keer zo bewerken.

Hou ze groen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...